پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:40:02 - جمعه 29 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ویندوز ۱۰ تابستان ۹۴ وارد بازار فناوری می شود
شرکت مایکروسافت اعلام کرد: سیستم عامل جدید خود٬ ویندوز ۱۰ را به صورت رایگان در اوایل تابستان /۹۴/۲۰۱۵ به بازار ۱۹۰ کشور دنیا ارائه خواهد کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا ؛  ویندوز ۸ که پیش از این توسط مایکروسافت ارائه شده بود ناموفق از آب درآمد و ویندوز ۹ هم هیچ وقت ارائه نشد.

مدیران مایکروسافت اخیرا در اجلاسی در شنژن چین اعلام کردند که نسل بعدی سیستم عامل مایکروسافت زودتر از آن چه انتظار می رفت در تابستان امسال ارائه خواهد شد.

معاون مدیر اجرایی مایکروسافت با بیان اینکه مایکروسافت به پیشرفت کار خود ادامه می دهد٬ از ارائه ویندوز ۱۰ به ۱۱۱ زبان زنده دنیا خبر داد.

تری میرسون در مصاحبه ای گفت که مایکروسافت در اقدامی بی سابقه نسخه جدید ویندوز را حتی برای کاربران ‘غیر اصل’ خود به رایگان ارائه خواهد کرد.

وی این اقدام را راهی برای دوباره-همراه کردن کاربران چینی دانست که سهل انگاری در زمینه کپی رایت در این کشور، به ایجاد بازار گسترده ای از نسخه های غیراصل نرم افزارهای مختلف منجر شده است.

سه چهارم نرم افزار های تجاری در چین بدون مجوز و غیراصل هستند و از طرق مختلف رمز آن ها باز شده و نسخه های کپی شده ی آن در اختیار کاربران قرار می گیرد.

**ویندوز ۱۰ پس از شکست ویندوز ۸

مایکروسافت در زمان آغاز طراحی سیستم عامل جدید گفته بود هدف اصلی ارائه سیستم عاملی است که روی همه پلت فرم ها قابل نصب و استفاده باشد؛ از سرورهای حرفه ای و کنسول های بازی اکس باکس گرفته تا رایانه های رومیزی و تلفن های هوشمند.

نسخه های ویندوز تا به حال یکی در میان موفقیت آمیز بوده اند: مایکروسافت با انتشار نسخه اکس پی میلیون ها کامپیوتر شخصی و اداری در سراسر جهان را تسخیر کرد؛ نسخه ویستا اما یک آبروریزی تمام عیار بود؛ نسخه هفت در مقابل بسیار موفق بود؛ اما همان اندازه که ویندوز ۷ موفق بود، نسخه هشتم این سیستم عامل ناموفق از کار درآمد. اگر همین روند ادامه یابد، نسخه بعدی – ویندوز ۱۰ – باید موفق باشد.

انتهای پیام /

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi