پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:17:30 - یکشنبه 10 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
باز هم هیاهوی بنفش؛
وقتی برگزاری کنسرت بر تقدیر از شهید مرزبان پیشی می گیرد
جوان مدافع وطنی که از جان خود در پاسداری از ایران اسلامی گذشت اما در اوج مظلومیت و در هیاهوی تبلیغات انتخاباتی به شهر رسید.

به گزارش “دانشجوآزاد” صبح روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ دیار کریمان پذیرای پیکر پاک یکی از فرزندان مدافع وطن خود بود؛ شهید استوار یکم محسن دایی زاده متولد ۱۳۶۶ چهارشنبه ۶ اردیبهشت در هنگ مرزی میرجاوه به همراه ۹ نفر دیگر از مرزبانان کشورمان، توسط گروهک  جیش الظلم، به شهادت رسید.

گفتنی است، حدود ساعت ۲۰ چهارشنبه ۶ اردیبهشت، در منطقه مرزی میرجاوه یازده نفر از مأموران مرزبانی متشکل از سه نفر از مأموران کادری و ۸ نفر از سربازان وظیفه به هنگام تعویض پست مورد حمله و کمین تروریست ها قرار گرفتند که متأسفانه ۸ تن از مرزبانان بر اثر تیراندازی با تیربار گرینف در دم به شهادت رسیدند و ۲ تن دیگر هم پس از انتقال به بیمارستان شهید شدند.

گویی جانفشانی در راه انقلاب تمامی ندارد و این بار نیز کرمان در این مسیر  سهم داشت، شهید محسن دایی زاده  یک جوان بیست و نه .

جوان مدافع وطنی که از جان خود در پاسداری از ایران اسلامی گذشت اما در اوج مظلومیت و در هیاهوی تبلیغات انتخاباتی به شهر رسید.

درست همان روزی که مسئولین و ستادهای تبلیغاتی با بنرهای سبز و بنفش آمدن حسن روحانی به کرمان را فریاد می زدند و تمام تقلای خود را برای پر کردن سالن تلاش می کردند؛ این شهید شهرمان در مظلومیت و بر دستان مردمی قدرشناس تشییع شد.

رئیس جمهور کشورم در میان دست و جیغ و هوراهای سازمان یافته به سالن وارد شد و از همه جا و همه کس سخن گفت و از دغدغه هایش برای برگزاری کنسرتها گفت اما دریغ از کلامی که جهت تقدیر از جانفشانی شهدای مرزبان بر زبان راند!

شاید دقیق تر فکر کنیم این برخوردها خیلی دور از ذهن نباشد زیرا از کسانی که معتقدند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده و عینکی برای دیدن رشادتهای فرزندان ایران اسلامی ندارند؛ انتظار رفتاری غیر از این نیست!

وقتی دولتی بر دفاع از تنها چهار درصد از ملت بلند می شود بی شک این شهید که در میان قشر نود و شش درصدی است نیز به فراموشی خواهد رفت و این بار نیز باید تکرار کنیم چه توقعی است؟

اگر چه زیبنده بود رئیس جمهور در میان مردم و در متن جامعه باشد و در مراسم این شهید قدم بردارد حال که دغدغه های انتخاباتی ایشان او را از این کار منع داشته اما این حق را می دادیم که ایشان در میان وعده و وعیده هایی که بعدها آن را نقض خواهد کرد، نامی از شهید شهرمان آورد و او را بستاید.

 

حسین میری

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi