پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:53:31 - چهارشنبه 20 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر علوم دیروز به کمیسیون آموزش مجلس رفت
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش دانشجو آزاد ؛ عبد الوحید فیاضی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص حضور محمد فرهادی وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از ظهر روز گذشته جلسه ای با وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات داشتیم که با هدف پاسخ به سوالات نمایندگان کمیسیون در حوزه های مختلف دانشگاه ها و آموزش عالی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه تعدادی از نمایندگان مجلس شامل کوچکی نژاد، عبد الله حسینی و ده دشتی سوالاتی را از وزیر علوم داشتند که این سوالات مطرح شد و برخی از نمایندگان از پاسخ وزیر قانع نشدند، همچنین لاهوتی در خصوص سازمان سنجش سوالی را مطرح کرد که از پاسخ وزیر قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نمایندگان در حوزه سازمان سنجش و آزمون ها و کنکور سال گذشته، توسعه دانشگاه ها، عملکرد روسای دانشگاه ها و فضای غیر علمی برخی از دانشگاه های دولتی سئوالاتی داشتند همچنین در حوزه دانشگاه آزاد هم در خصوص انتصابات صورت گرفته و همچنین برگزاری کنسرت موسیقی در دانشگاه آزاد سئوالاتی مطرح شد.

فیاضی در خصوص غیبت وزیر علوم در جلسات گذشته کمیسیون آموزش مجلس گفت: یک شنبه هفته جاری وزیر علوم در کمیسیون حضور پیدا کرد درخصوص عدم حضورشان در جلسات گذشته توضیحاتی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi