پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:45:38 - دوشنبه 19 خرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزارت علوم برنامه‌ای برای تغییر امتحانات همزمان با بازیهای ایران ندارد
به گزارش پایگاه خبری” دانشجوآزاد “: تیم ملی فوتبال کشورمان طی روزهای ۲۴ خرداد با نیجریه، ۳۱ خرداد ماه با آرژانتین و ۴ تیرماه با بوسنی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به رقابت می پردازد.     برخی از دانشگاههای کشور زمان برگزاری آن دسته از امتحانات پایان ترمی را که در روزهای بعد از بازی […]

به گزارش پایگاه خبری” دانشجوآزاد “: تیم ملی فوتبال کشورمان طی روزهای ۲۴ خرداد با نیجریه، ۳۱ خرداد ماه با آرژانتین و ۴ تیرماه با بوسنی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به رقابت می پردازد.

download (2)

 

 

برخی از دانشگاههای کشور زمان برگزاری آن دسته از امتحانات پایان ترمی را که در روزهای بعد از بازی ایران برگزار می شود، تغییر داده اند.

در همین زمینه، عبدالرحیم نوه ابراهیم – مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم به خبرنگار مهر، گفت: وزارت علوم به دانشگاههای کشور اعلام کرده که برنامه های امتحانی از پیش تعیین شده در خردادماه را مطابق جدولی که در زمان معاونت قبلی تنظیم شده، پیش ببرند و هیچ تغییری در زمان برگزاری ایجاد نکنند.

وی ادامه داد: با این حال دانشگاهها بر اساس تصمیمات هیأت امنا و شورای آموزشی می توانند در شرایط خاص این تغییرات را انجام دهند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi