پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:50:13 - جمعه 20 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزارت علوم باید جلو مانور فتنه گران در دانشگاهها را بگیرد و اعلام موضع کند
وزارت علوم باید تکلیف خود را مشخص کند و مواضع خود را به عنوان وازت خانه علم و دانش اعلام نماید و دیگر اجازه سیاسی بازی در دانشگاهها را ندهد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از استاد ایرانی:جمعی از اساتید دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کرمان در واکنش به سخنرانی فتنه گران و حامیان آنها در دانشگاهها ، بیانیه ای تهیه کرده و آن را با در اختیار دادن به پایگاه خبری “استادایرانی” مورد بازدید عموم قرار دادند.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

برخی با زحمت به دنبال شکار عجایبند، غافل از اینکه در اطراف ما پر از عجایب است ، متاسانه امروز دانشگاه محای برای مانور فتنه گران و وابستگان آنها شده در حالی که دانشگاه محل علم و کسب دانش است ، چهره­ یا (چهره­ هایی) که در سال ۸۸ برای نابودی انقلاب کمر همت بسته بودند؛ و در جنگ احزاب انقلاب اسلامی، با دشمنان بشریت، صهیونیست­ها، آمریکا، فرانسه و دنیای استکبار همراه شده بودند، امروز در جایگاه لیدر جریان خاصّ، برای پاک کردن لکه­ ی ننگی که هرگز از دامن سران فتنه و آتش بیاران معرکه پاک شدنی نیست، جلساتی ساز می­کنند و در جمع تاجران سیاست و سیاست بازان منفعت ­طلب، نامه­ ی ممنوع التصویر را به تصویر می­کشند و جان انقلابیون راستین و سربازان ولایت را می سوزانند. اما بدانند که سران فتنه، ننگی آفریدند که هرگز از دامن­شان پاک نخواهد شد.

خیال بازیگران سیاست و صاحبان زر و تزویر جمع، که دیگر دوران فریب مردم ایران، با تطمیع و جنگ روانی گذشت. دوران مظلومیت جناح حق گذشت. مردم ایران با امام خمینی(ره) پیمان خون بسته­ اند، و هرگز بر خلاف طاغوت­های سیاسی و کارتل­های اقتصادی، خیانت نخواهند کرد. مردم ایران و کرمان هرگز به امام الشهدا و شهدا خیانت نخواهند کرد، بی­ جهت میلیاردها دلار هزینه نکنید، چرا که مردم بصیر و هوشمند ایران، به صاحبان ثروت و بازیگران فتنه ۸۸ اعتماد نخواهند کرد، به کسانی که هیچگاه به انقلاب ایمان نیاوردند، رأی نخواهند داد. مردم ایران سال­ها است که فریاد بلندشان این است: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».

اساتیددانشگاهها و مراکز آموزش عالی و قشر دانشگاهی اجازه نخواهند داد تا دانشگاه محل مانور و قدرت نمایی بازیگران فتنه شود، چه نکبتی از این بالاتر، که برای فریب مردم، چیزی را برای عرضه، جز سران فتنه ندارند. بدانند که در ذهن ایرانیان مسلمان و وطن­خواه، سران فتنه و خائنین به انقلاب وجود خارجی ندارند،نبش قبر نکنید که در فقه فریقین نبش قبر حرام است، وزارت علوم باید تکلیف خود را مشخص کند و مواضع خود را به عنوان وازت خانه علم و دانش اعلام نماید و دیگر اجازه سیاسی بازی در دانشگاهها را ندهد این میان قشر دانشجو و استاد لطمه می خورند که لطمه به علم محسوب می شود و این بسیار خطرناک است باید آرامش فکری و روحی به دانشگاه برگردد تا فردا روزی از این بی تدبیری در دانشگاهها پشیمان نشویم و ضربه نخوریم.

والسلام

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi