پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:51:31 - سه شنبه 9 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رونالدو را رها کنید اسکندر را بگیرید
از هنگام آغاز به کارِ دولت یازدهم چنان تدبیری در وزارتخانه تحت امرِ جناب اسکندر موج می زند که همگان را انگشت به دهان گذشته است! تعطیلی مسکن مهر، طرح نصفه و نیمه مسکن اجتماعی، قراردادهای بی سرانجام خرید هواپیما، حوادث جاده ای و اکنون برخورد دو قطار در سمنان و کشته ومصدوم شدن حدود ۱۰۰ نفر از هموطنانمان!

به گزارش “دانشجوآزاد” درحکایتها آمده است دیر زمانی یک تیم فوتبال با تیم ملی برزیل مسابقه داشت قبل از بازی مربی تیم، تمام برنامه ها و تاک تیک ها را برای مهار بازیکنی به نام رونالدو در تیم برزیل چیده بود و همه بازیکنان را به بستن راه رونالدو توصیه کرد، اما در جریان بازی اتفاقی غیره منتظره افتاد! در حالی که همه ی تیم متوجه رونالدو بودند؛ اسکندر مدافع تیم، گل به خودی میزد! ناگاه مربی تیم تاک تیکش را تغییر داد و وسط بازی داد میزد:”رونالدو را رها کنید و اسکندر را بگیرید!”
مدتی است این حکایت تکرار می شود و این روزها یک اسکندر در دولت تدبیر و امید پیدا شده است! ایشان نیازِ دشمن به جنگ و ترور بر علیه ایران را برطرف کرده و خودش با تدبیری مثال زدنی موجبات کشته شدن هموطنانمان بدون جنگ و خونریزی را فراهم می کند!
از هنگام آغاز به کارِ دولت یازدهم چنان تدبیری در وزارتخانه تحت امرِ جناب اسکندر موج می زند که همگان را انگشت به دهان گذشته است! تعطیلی مسکن مهر، طرح نصفه و نیمه مسکن اجتماعی، قراردادهای بی سرانجام خرید هواپیما، حوادث جاده ای و اکنون برخورد دو قطار در سمنان و کشته ومصدوم شدن حدود ۱۰۰ نفر از هموطنانمان! تدبیرِ جناب اسکندر چنان بوده است که ملت شریف ایران از ترسِ جانشان نه باید ماشین به جاده ها بیاندازند و نه پا به راه آهن بگذارند!
جالبتر آنکه رئیس جمهور یکشنبه ۲۳ آبانماه ۹۵ ضمن تشکر از خدمات ارزنده وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: استفاده از توان و دانش بومی در جهت تامین امنیت و سلامت مسافران و همچنین حرکت منظم قطارها کار بسیار ارزشمند و مهمی است! معلوم نیست چرا دولت هر حرفی که میزند مایه شرمساری اش می شود؟!

امیدواریم که دولت محترم نخواهد این حوادث را نیز کما فی سابق به گردن دولت قبل بیاندازد! همچنین امید داریم در مجلس شورای اسلامی، نماینده هایی که برای لغو یک سخنرانی سریع دست به قلم شدند و امضا جمع کردند! این بار برای استیضاح وزیر مربوطه امضا جمع کنند!
وکیل الدوله های محترم کمی هم به ملت بیاندیشید! هموطنانمان در آتش بی تدبیری سوختند!

حسین میری

  1. رجبی   آذر ۹, ۱۳۹۵  

    بی تدبیری وعدم مدیریت صحیح مملکت را به نابودی کشانده ..اختلاسهایی که بنام وام خوانده میشود ،بلاتکلیفی متقاضیان مسکن مهرپردیس پس از ۴سال ،تصادف قطارو باوقاحت مقایسه جان یک انسان با پرداخت دیه و…..آیا جناب وزیر باز میتواندبر مسندقدرت باشد ؟؟؟اگراینگونه شد که دیگرفاتحه همه خوانده شده

  2. م. ا   آذر ۹, ۱۳۹۵  

    واقعا که خوب نوشتید. این همه مشکل فقط بخاطر بی تدبیری وزیره . از مسکن مهر گرفته تا حادثه تلخ تصادف قطار بخاطر بی کفایتیه وزیره و بس.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi