پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:50:01 - سه شنبه 24 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ورود ۱۳ طرح دانشجویی به مرحله نهایی جشنواره خوارزمی
دبیر هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی گفت: ۱۳ طرح دانش‌پژوهان دانشجو و ۳۲ طرح دانش‌آموزی به مرحله نهایی هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی رسیدند.

به گزارش “دانشجو آزاد“ به نقل از خبرگزاری بسیج:علیرضا الهیاری دبیر هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی امروز در همایش تجلیل از طرح‌های دانشجویی و دانش‌آموزی که در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد، اظهارداشت: برای بخش دانش‌پژوهان در خرداد ماه سال جاری فراخوان داده شد و از ۱۴ گروه ثبت نام و پذیرش به عمل آمد.

وی افزود: بیش از ۲۵۰ نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها پس از بررسی طرح‌های رسیده به دبیرخانه، ۱۶ طرح را به هیأت داوران جشنواره پیشنهاد دادند.

الهیاری با اشاره به انتخاب طرح‌های نهایی در جشنواره جوان خوارزمی گفت: پس از بررسی و جمع‌بندی نهایی ۱۳ طرح به عنوان طرح برتر در حوزه دانشجویی شناخته شد.

دبیر هفدهمین جشنواره جوان خوارزمی با اشاره به طرح‌های دانش‌آموزی در این جشنواره خاطرنشان کرد: فرایند پذیرش طرح‌های دانش‌آموزی از مدت‌ها قبل آغاز و بیش از ۷ هزار طرح از دانش‌آموزان و هنرآموزان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.

وی افزود: این طرح‌ها پس از کارشناسی در استان‌ها توسط کارشناسان، ۱۰۳۶ طرح منتخب استانی که در ۱۷ گروه تخصصی در دانشگاه شهید رجایی بررسی شده بود مشخص شد.

الهیاری تصریح کرد: پس از بررسی‌های نهایی ۶۰ طرح به مرحله داوری رسید و ۳۲ طرح برگزیده نهایی در حوزه دانش‌آموزی در جشنواره جوان خوارزمی معرفی شد.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi