پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:50:51 - چهارشنبه 2 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیامکی که جنجالی شد!
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به پیامک نوروزی روحانی +تصاویر
بعد از ارسال این پیامک از سوی رئیس جمهور، در شبکه های اجتماعی از دو جهت نسبت به این پیامک موضع گیری صورت گرفت. از یک طرفی برخی معتقدند استفاده شدن عبارت «پیروزی» در این پیامک به گونه ای آغاز تبلیغات انتخاباتی از سوی روحانی است.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ تعداد بسیاری از مشترکین تلفن همراه به پیامکی که از سوی رئیس جمهور برای شان ارسال شده، واکنش نشان دادند.

 پس از آغاز سال ۹۶، حسن روحانی رئیس جمهور همانند سه سال گذشته دوران ریاست جمهوری اش، پیامک تبریکی با محتوای «بهاری پر “امید” و سالی همراه با “پیروزی” و اعتدال برایتان آرزومندم. عید شما مبارک.» را به تمام کاربران تلفن همراه ارسال نمود.

بعد از ارسال این پیامک از سوی رئیس جمهور، در شبکه های اجتماعی از دو جهت نسبت به این پیامک موضع گیری صورت گرفت. از یک طرفی برخی معتقدند استفاده شدن عبارت «پیروزی» در این پیامک به گونه ای آغاز تبلیغات انتخاباتی از سوی روحانی است. از سویی دیگر برخی نسبت به منبع تامین هزینه ارسال این پیامک ها ایراد می گیرند که البته محمود واعظی وزیر ارتباطات در اظهارنظری ارسال این پیامک ها را رایگان دانسته بود.

در ادامه برخی واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی درباره این پیامک جنجالی را مشاهده می کنید:

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi