پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:34:14 - سه شنبه 9 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صدور گاز مجانی دردسرساز شد!
واکنش‌های جالب کاربران فضای مجازی به ماجرای صادرات گاز به ترکیه
کاربران فضای مجازی مثل اکثر موضوعات روز جامعه بیکار ننشسته‌اند و این بار پیرامون حواشی ارزان‌فروشی گاز ایران به ترکیه پست‌های جالبی را به اشتراک گذاشته‌اند و به نوعی اعتراض خود را نسبت به این مساله نشان داده‌اند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛  بیژن زنگنه اخیرا در جمع خبرنگاران درباره ارزان‌فروشی گاز ایران به ترکیه اظهار کرد: “دروغ محض است که یکی گفت جریمه شده‌ایم. ما هیچ جریمه‌ای نشده ایم. هم اکنون در ازای صادرات گاز به ترکیه بر اساس آنچه داوری اعلام کرده، پولی دریافت نمی کنیم، این به معنای جریمه نیست.” این اظهارات وزیر نفت با واکنش‌های مختلف رسانه‌ها مواجه شد. برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که ماجرای صادرات مجانی گاز ایران به ترکیه در نتیجه فساد بزرگ کرسنت است(از اینجــــــــا بخوانید).

در همین رابطه کاربران فضای مجازی نسبت به موضوع صادرات گاز ایران به ترکیه واکنش‌های جالبی داشتند که در ادامه قسمتی از آنها آمده است:

*** ملت عزیز ایران! آیا حواستان هست شما را مشغول ربنای شجریان کرده ایم و گاز را به خاطر جریمه کرسنت مفتی به ترکیه می دهیم؟!

*** یک روز و دو روز هم نه که، باید ۱۴ ماه(حدود ۴۳۰ روز)، روزی ۳۰ میلیون متر مکعب(جمعا ۱۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰) گاز زوری بدیم به ترکیه!

*** جالب اینه طرف میگه حقوقدانه ولی به این توجه نکرده که اگه زنگنه بشه وزیر به منزله شکست در دادگاهه!

*** راستش من اولش فک کردم اینم مثل رایگان کردن برق بهمن خوزستانیا تبلیغاتیه و مردم ترکیه هم قراره تو انتخابات ۹۶ ما رأی بدن!

*** شمارو به خدا هرکی این پیام رومیبینه تو این ساعات در مصرف گاز صرفه جویی کنید، ممکنه بعضیا توی آنتالیا نیاز به گاز داشته باشن!

*** موندم الان چرا اصلاح طلبا و طرفدارای روحانی ساکتن و صداشون درنمیاد واسه افتضاح گاز مجانی، واسشون فقط ربنای شجریان مهمه بقیه هیچ!

*** از بس به خام فروشی دولت انتقاد کردیم داره مفت فروشی میکنه!

*** از فردا یه بندی توی قبض گاز میاد به اسم «هزینه گاز مجانی به ترکیه»

*** به وزیر نفت بگید قبض گاز مردم خودمون رو هم مجانی کنه، بخدا ثوابش از گاز مجانی دادن به ترکیه بیشتره!

*** من دیدم که چند وقت پیش ۸۵ میلیون لیتر گاز گم شده نگو اینجوری گم شده!

*** اگر احیانا پولی به حزب الله لبنان داده بشه، صدای بعضیا رو بلند میکنه؛ اما اینکه گاز مجانی به ترکیه بفرستیم، اتفاقا خیلی خوب و اروپایی هم هست!

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi