پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:34:30 - یکشنبه 22 اسفند 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طی سه فاز صورت می گیرد؛
همت دانشجویان پزشکی کرمان در پیشگیری و مبارزه با سرطان
انجمن دانشجویان پزشکی کرمان در راستای ارتقا سلامت عمومی پروژه مبارزه با سرطان را طی سه فاز در سطح شهر کرمان برگزار می کند.

آرمین رستگاری در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با پروژه مبارزه با سرطان دانشجویان پزشکی کرمان گفت: ما از طرف دانشگاه علوم پزشکی و خصوصا  انجمن دانشجویان پزشکی کرمان هستیم که بنا بر وظیفه ای که بر عهده هر پزشک است وظیفه خود دیدیم که در راستای ارتقا سلامت عمومی تلاش کنیم.

عضو انجمن دانشجویان پزشکی کرمان افزود: ما کمیته تخصصی سلامت عمومی را داریم که پروژه های مختلفی را برگزار می کند به عنوان مثال مدتی پیش پروژه ایدز را در سطح شهر اطلاع رسانی کردیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه مبارزه با سرطان توضیح داد: این پروژه در سه فاز انجام می شود؛ فاز اول آن با برپایی ۵ کمپین در سطح شهر اجرا شد که با پخش بروشورها و انتقال آموزشهایی در زمینه سرطان به مردم همراه بود.

رستگاری در خصوص اجرای فاز دوم پروژه اظهار داشت: فاز دوم مربوط به سرطانهای مختص بانوان یا مختص آقایان بود که در مساجد و باشگاههای ورزشی اطلاع رسانی ها صورت گرفت.

عضو انجمن دانشجویان پزشکی کرمان خاطرنشان کرد: در نهایت در فاز سوم به کمک خیرین جشن کوچکی برای بچه های سرطانی گرفته می شود که امیدواریم کمک ناچیزی به خانواده های این عزیزان داشته باشیم زیرا هزینه های درمان سرطان بسیار بالاست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi