پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:40:29 - یکشنبه 10 دی 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سراج مطرح کرد؛
هدف ناآرامی در ایران فراهم کردن زمینه چانه زنی فرانسوی ها دربرجام اروپایی بود/ ادامه اعتراضات مردم به نفع جریان ضدانقلاب خواهد شد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکایی ها از طریق گروه های ضدانقلاب تلاش می کنند ناآرامی هایی در ایران ایجاد کنند تا زمینه چانه زنی را برای فرانسوی ها و کشورهای اروپایی در برجام اروپایی فراهم کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” رضا سراج در گفتگو با پایگاه خبری ناب نیوز در خصوص اعتراضات اخیر مردم برخی استان ها و تجمعات صورت گرفته گفت: اتفاقات اخیر را باید به دوبخش تقسیم کنیم؛ یک بخش مطالبات حقه مردم است که وعده هایی به آنها داده اند اما عملی نشده و امروز به مطالبات تبدیل شده است.

 

این کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: ازاین منظر معتقدیم انتظارات مردم درست و بجاست و دولتمردان باید به این انتظارات توجه کنند.

 

وی ادامه داد: از طرف دیگر آمریکایی ها از طریق گروه های ضدانقلاب تلاش می کنند ناآرامی هایی در ایران ایجاد کنند تا زمینه چانه زنی را برای  فرانسوی ها و کشورهای اروپایی در برجام اروپایی فراهم کنند.

 

سراج خاطرنشان کرد: اگرچه شروعش این اعتراضات و تجمعات، نارضایتی مردم بوده است اما موج سواری جریانات ضدانقلاب را به دنبال داشته و از این جنبه به نظر می رسد، ادامه این حرکت به نفع جریان ضدانقلاب است

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi