پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:08:39 - پنجشنبه 23 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هدف آشنایی دانشجویان با مشکلات مناطقی است که از چشم مسئولین دور مانده
هدف از بر پایی نمایشگاه ” دستهای خالی ،دستهای خاکی” آشنایی دانشجویان با مناطق محروم و مشکلاتی است که با مردمان این مناطق آمیخته شده است وهیچ یک از مسئولین تلاشی برای رفع این مشکلات نمی کنند.

سجاد یزدی نژاد در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با فعالیت های گروههای جهادی گفت:گروه جهادی سفیران رهبر در دانشگاه باهنر از سال۱۳۸۸ فعالیت خود را درمناطق شیعه نشین آغازکرد وبعداز کسب تجربه های لازم و لزوم حضور در مناطق سنی نشین به دلیل اهمیت بالای وحدت در سال ۱۳۹۲به منطقه ای محروم از روستاهای قلعه گنج رفت.

این جهادگر دانشجو افزود:اصل کار گروه جهادی سفیران رهبر، آموزش ومسائل فرهنگی است سپس عمران وآبادانی، زیرا که اعتقاد ما براین است خودِ مردم منطقه ازپس مشکلات بر می آیند تا دیگران، فقط کافی است دراین زمینه راهنمایی شوند وبه این خودباوری برسند؛ اما اصلی ترین هدف این گروه رساندن مظلومیت ومشکلات مردم ومنطقه به گوش مسئولان ومردم است.

یزدی نژاد با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس در دانشگاه اظهار داشت:گروه جهادی نمایشگاه عکسی تحت عنوان “دستهای خالی ،دستهای خاکی” برپاکرده که افتتاحیه نمایشگاه۱۹مهرماه ومراسم اختتامیه ۲۵مهرماه خواهد بود.

وی در خصوص اهداف برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: هدف از بر پایی این نمایشگاه آشنایی دانشجویان با مناطق محروم و مشکلاتی است که با مردمان این مناطق آمیخته شده است وهیچ یک از مسئولین تلاشی برای رفع این مشکلات نمی کنند.

این جهادگرِ دانشجو در پایان خاطرنشان کرد:این نمایشگاه به همت بسیج دانشجویی وامور فرهنگی دانشگاه شهید باهنر برپاشده که امسال به نسبت سالهای قبل استقبال بسیار خوبی از طرف دانشجویان صورت گرفته است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi