پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:30:39 - چهارشنبه 9 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هاشمی از گفتمان انقلاب منحرف شده است/رئیس دولت اصلاحات به خوبی می دانست جعل ۱۱ میلیون رای غیر ممکن است/ انتخابات آزاد رمز فتنه در انتخابات ۹۲ بود
به مناسبت یوم الله ۹ دی تریبون آزاد چرا مرگ بر فتنه گر در مسیر تجمع مردم برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ به مناسبت یوم الله ۹ دی تریبون آزاد چرا مرگ بر فتنه گر در مسیر تجمع مردم برگزار شد، یکی از دانشجویان در پاسخ به پرسشی که مطرح شد چرا افراد بزرگی که در نظام جمهوری اسالامی مسئولیتی را بر عهده داشتند را اضلاع فتنه خطاب می کنند؟ گفت: هیچگاه نمی‌شود یک شخص را معیار انقلاب یا معیار حق و باطل قرار داد، حضرت امیر می فرمایند: حق را بشناسید با خود حق نه با شخص؛ پس نمی توان گفت شخصی زمانی انقلابی و کنار امام بوده الان ضد انقلاب نمی شود؛ این مساله از زمان صدر اسلام وجود داشته از طلحه و زبیرها گرفته تا عصر کنونی افراد دیگری که منتسب به خاندان اهل بیت بودند زمانی آمدند در راستای گفتمان اسلام حرکت می کردند اما بعدها به انحراف کشیده شدند.

هاشمی از گفتمان انقلاب منحرف شده است/رئیس دولت اصلاحت به خوبی می دانست جعل ۱۱ میلیون رای غیر ممکن است/ انتخابات آزاد رمز فتنه در انتخابات ۹۲ بود

باید به این نکته توجه داشت که افراد همیشه با نیت خدمت نمی آیند بلکه خیلی جاها با نیت ضربه زدن به یک گفتمان می آیند این مساله که باطل باقی نمی ماند مگر آنکه در لباسی از حق درآید خیلی از این مسائل در رابطه با انقلاب ما مطرح بود امروز آقای هاشمی رفسنجانی یکی از این اشخاص است شما نگاه کنید صحبت های امروز این شخص را با صحبت های حضرت امام بسنجید؛ شما به صورت آشکار خواهید دید که آقای هاشمی رفسنجانی که عده ای ایشان را به عنوان استوانه انقلاب مطرح می کنند از این گفتمان منحرف شدند شما امروز می توانید بگویید آقای خاتمی که زمانی ۸ سال رئیس جمهور بودند به مملکت خیانت کردند مگر ایشان نمی دانستند در یک انتخاباتی با سازوکاری که در نظام جمهوری اسلامی تعییت شده نمی توان ۱۱ میلیون رای تقلب شود چطور ایشان به حوادث سال ۸۸ دامن زدند؛ هرکس نمی‌دانست آقای خاتمی و هاشمی خوب می دانستند که امکان ندارد ۱۱ میلیون رای جعل شود اما این افراد نه تنها توبه نکردند و از مردم عذرخواهی نکردند، خسارات را جبران نکردند بلکه در انتخابات ۹۲ آمدند رمز فتنه جدیدی را مطرح کردند تحت عنوان انتخابات آزاد، یعنی چی؟ تا الان کدام یک از انتخابات ما آزاد نبوده؟ دست چه کسی را بستند که رای ندهند؟ همه ملت مشارکت داشتند؛ در همین انتخابات اخیر هم به دنبال فتنه هستند که حق الناس را مطرح می کنند؛ حق الناس این است که رای ملت را نادیده بگیرید، حق الناس این است که شما مشارکت ۸۵ درصدی مردم را زیر سوال ببرید، حق الناس این است که شما ۱۱ میلیون رای را تقلب بدانید، دروغ بگویید، اینها حق الناس است حالا شما این اشخاص را بسنجید با معیار انقلاب و امام و رهبری.

عده ای منتسب به امام ضد انقلاب نیستند اما مخالف نظام هستند/ قطعا آقای هاشمی از طلحه و زبیر که سیف الاسلام بودند بالاتر نبود

دانشجوی دیگری در رابطه با انحراف خواص از گفتمان انقلاب گفت: امروز چرا اینها به نهادهایی که رهبری تایید می کند هجمه می کنند؟ اگر انتقادی نسبت به عملکرد شورای نگهبان است آقای هاشمی شما که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام هستید آیا نمی توانید از روال قانونی پیگیری و موارد را برطرف کنید؟ چرا کار رسانه ای می کنید؟ چرا خوراک برای بیگانه در خارج از کشور تهیه می کنید؟ چه سودی می برید از اینکه ضد انقلاب بگوید نهاد شورای نگهبان در جمهوری اسلامی این ایرادات را دارد؟ آقای هاشمی تنها شخصی است که از اول انقلاب در مسندهای مختلف مسئولیت داشته است چرا به نظام لطمه می زند؟ اینها باید در مقابل ملت پاسخگو باشند باید در مقابل خداوند پاسخگو باشند فلذا من باز هم تاکید می کنم اگر شاخص حضرت امام هست باید صحبتهای آقای هاشمی یا حتی نوه امام رابا شاخص بسنجیم، بوضوح دیده می شود که تحریف لطیفی در صحبت های آنها دیده می شود؛ اسم حضرت امام (ره) را بسیار می آورند اما واقعا گفتمان آنها به چیزی که هدف انقلاب اسلامی است ختم نمی شود؛ آیا مطالبه آنها مطالبه چندین هزار شهید ما از اول انقلاب تا کنون است؟ امروز عده ای در درون نظام اگر نگوییم ضد انقلاب هستند باید بگوییم مخالف نظام هستند می توان این مساله را با صدر اسلام هم مقایسه کرد قطعا آقای هاشمی از طلحه و زبیر بالاتر نبودند که حضرت رسول به اینها لقب سیف الاسلامی دادند اما بعدها مقابل جریان اسلام ناب ایستادند.

فتنه سال ۸۸ دشمنان را به تغییر نظام اسلامی امیدوار کرد/ شعار مرگ بر فتنه گر حق کسانی است که حرمت شکنی عاشورا را محکوم نکردند

دانشجوی دیگری در خصوص شعار مرگ بر فتنه گر اظهار داشت: خسارتهایی که در سال ۸۸ به کشور ما وارد شد می توانست چندین هزار فرصت شغلی ایجاد کند؛ بحث بعدی سیاست خارجه ای بود که در ایام منتهی به انتخابات سال ۸۸ کشور ما داشت در بحث سیاست خارجه و مذاکرات هسته ای که در آن زمان رخ می داد در سطح کشورهای منطقه و کشورهای بین الملل قدرت ایران به عنوان یک قدرت برتر شناخته شده بود اما متاسفانه فتنه سال ۸۸ باعث شد تا دوباره سردمداران کشورهای غربی این امید را داشته باشند که می شود نظام ایران را تغییر داد و متاسفانه فتنه سال ۸۸ و افراد بازیگردان آن فتنه این امید را به آنها دادند.

بحث بعدی بحث عاشورای سال ۸۸ بود و ملتی که به عشق حسین بن علی آمده برای عزاداری در راهپیمایی تاسوعا و عاشورای حسینی آمده بودند اما متاسفانه عده ای منتسب به این آقایان و هواداران آنها به عزاداران حسینی حمله کردند و خیمه ها را آتش زدند تا آن روز آین اقایان ۱۷ بیانیه داده بودند و در هر ۱۷ بیانیه مردم را به لشکرکشی خیابانی دعوت کردند اما بعد از آن هیچ بیانیه و نوشته و خطی ندادند که این کار را محکوم کنند؛ توهینی که به تمثال مبارک حضرت امام جلوی دانشگاه تهران در روز ۱۶ آذر توسط طرفداران این آقایان انجام شد ولی بازهم این آقایان تا همین الان این اتفاق را محکوم نکردند پس شعار مرگ بر فتنه گر یک شعار همیشگی است و روز ۹ دی یک روز ماندگار در تاریخ انقلاب خواهد ماند؛ ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم/ در ره عشق جگردارتر از صد مردیم/ هر زمان که بوی خمینی به سر افتد ما را/ دور سید علی حسینی خامنه ای می گردیم.

فتنه گر کسی است که بر علیه حکوت الله شورش می کند

یکی دیگر از دانشجویان در رابطه با تعریف فتنه و فتنه گر عنوان داشت: فتنه گر و فتنه از کجا بوجود می آید؟ چیزی که قرآن به ما یاد می دهد این است که از روز خلقت اولیه انسان تا انتهای تاریخ دعوا بر سر حکومت طاغوت و حکومت الهی است و فتنه گر کسی است که بر حکومت الهی شورش می کند که می شود از آن به باغی هم نام برد؛ کسی که بر حکومت الله که تجلی آن بر ولایت حضرت رسول بعد از آن ائمه اطهار و سپس در ولایت فقیه نمود پیدا می کند شورش کند، فتنه گر است، پس فتنه گر کسی است که ولایت الله را نمی پذیرد.

بعد از نماز جمعه تاریخی رهبر انقلاب مردم صف خود را از فتنه گران جدا کردند/ فتنه ۸۸ عامل وضع تحریمهای جدید بود و ایران را مجبور به مذاکره کرد

این بار دانشجوی دیگری پشت تریبون آمد و با اشاره به شبه ای که فتنه ۸۸ را یک اعتراض مردمی می دانست تشریح کرد: عده ای می گویند مردم اعتراض داشتند و ریختند کف خیابان چرا شما عده ای از مردم را فتنه گر می گویید؟ اولا ما خوب می دانیم بعد از صحبتهای صریح رهبری در نماز جمعه خرداد ماه بسیاری از مردمی که اعتراض داشتند صف خود را از این افراد جدا کردند اما بعد از این اتفاق عده ای که بسیاری از آنها مشخص شد که عوامل ضد انقلاب بودند در صفوف جوانان و افراد ناآگاه رسوخ کردند و کارهای غیرقانونی انجام دادند و مردم را تشویق به آشوبگری کردند.

باید دانست بعد از اینکه یک انتخابات حماسی صورت می گیرد پشتوانه عظیمی برای ملت و دولت در سطح بین المللی بوجود می آید که این پشتوانه عظیم را عده ای با بی قانونی زیر سوال بردند و بسیاری از تحریمهایی که ما را به پای میز مذاکره کشاند ناشی از فتنه سال ۸۸ بود بسیاری از افراد وابسته به دولت مستکبر آمریکا بعد از این قضیه گفتند که عده ای در داخل هستند که عرصه را بر آنها باز می کنند و با عنوانهای حقوق بشری تحریمهای ظالمانه ای را علیه ملت وضع کردند، از اینرو کارهای فتنه گران غیر قابل بخشیدن است و سزای آنان مرگ بر فتنه گر است.

اصلاح طلبانی که مرز خود را با سلطنت طلبان و منافقین جدا نکردند فتنه گرند

دانشجویی پرسید چرا عده ای اصلاحات و فتنه گران را یکی می دانند؟ یکی دیگر از دانشجویان در پاسخ به وی گفت :عده ای که تحت عنوان اصلاحات شناخته می شود کجا مرز خود را با فتنه مشخص کردند؟ ما که خرده برده ای با جریان خاصی نداریم هیچکدام از این مردم نه بخاطر حمایت از جریانی و نه بخاطر مقابله با جریانی پول نمی گیرند فلذا دعوا جای دیگری است شما بگویید جریان اصلاحات کجا مرز خود را با فتنه مشخص کرد؟ زمانی که عبدالمالک ریگی که ۴۰۰ نفراز هموطنان ما را به فجیع ترین وجه کشت از این جریانات سال ۸۸ حمایت کرد کدام یک از آقایان آمدند مرزبندی کردند؟ آنجایی که سلطنت طلبان از فتنه دفاع کردند، سازمان مجاهدین خلق و منافقین از این جریان حمایت کردند کدامیک از آنها آمدند مرزبندی کردند؟

همواره کاری کردند که ما دشمن شاد شدیم آقایان اصلاحاتی کسانی که خود را سردمدار این جریان می دانند چرا مرزبندی نکردند؟ چرا زمانی که رهبر انقلاب در ۲۹ خرداد گفتند آشوبها را کف خیابان نکشانید از راه قانونی پیگیری کنید چرا بدون یک سند قانونی مبنی بر تقلب مملکت را به آشوب کشاندند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi