پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:12:19 - شنبه 2 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان:
نیروی انسانی مخلص تنها سرمایه سپاه در زمان تاسیس بود/ پیروی از مکتب عاشورا رمز موفقیت سپاه پاسداران است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان عنوان کرد:نیروی انسانی مخلص تنها سرمایه سپاه در زمان تاسیس بود.

همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سرهنگ ناصربهروز در گفتگو با “دانشجوآزاد “ گفت: سپاه پاسدران یکی از برکات انقلاب است که به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و خدمات و حضور آن در همه عرصه های انقلاب چشم گیر بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: در کنار همه نهادهایی که در اوایل انقلاب در جهت تسهیل امور انقلاب راه اندازی شده اند، مجموعه سپاه یکی از شاخص ترین و بارزترین و موفق ترین نهاد ها بوده است.

وی با اشاره به مسئولیت اصلی سپاه عنوان کرد: رسالت کلی در مجموعه سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب بوده است  که در کنار همه ماموریتهای خود این را نیز به خوبی انجام داده است.

بهروز توضیح داد: در زمان تشکیل سپاه تنها سرمایه  نیروی انسانی کارآمد بود که توانست با اخلاص و تعهد و ایمانی که داشت چالش های پیشرو را بردارد، که بارزترین آن، حضور سپاه در جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان اظهار داشت: شاخصه اصلی سپاه را می توان در ولایت مداری و استکبار ستیزی و مردم داری دید همچنین مبارزه با ظلم و فساد نیز از ماموریتهای سپاه است.

وی افزود: از طرفی هم تفکر سپاه تفکری جهان گیر شده است و امروز در تمام نقاط جهان و در تمام حیطه ها می توان این تفکر را دید که نهضت آزادی بخش جهان الگوگیری خود را از مجموعه سپاه انجام می دهد و این یکی از برکاتی است که با توسعه انقلاب و هموار کردن راه انقلاب صادر می شود.

ناصر بهروز تصریح کرد: مجموعه سپاه پاسداران همواره در کنار دولتها در عرصه محرومیت زدایی گام برداشته و به سازندگی ایران اسلامی در مناطق محروم کمک کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان تشریح کرد: پاسداران سبزپوش انقلاب اسلامی امروز حافظ امنیت مردم در شمال و جنوب شرق کشور و در آبهای نیلگون خلیج فارس هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه سپاه پاسدران برگرفته از مکتب عاشورای امام حسین (ع)است و تا زمانی که دراین مسیر است قطعا موفق خواهد شد و ان شاالله بتواند تفکرعاشورایی را بیش از پیش در اقصی نقاط دنیا ترویج دهد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi