پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:01:28 - یکشنبه 6 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نمره قابل قبول معاونت علمی ریاست جمهوری در سال ۹۵
معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: معاونت علمی در سال ۹۵ موفق بوده و نمره خوبی کسب می‌کند، چرا که توانسته ارتباط بهتری بین شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان اقتصادی ایجاد کند.

به گزارش “دانشجوآزاد” پرویز شیخ زین الدین، معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه در سال ۹۵ به برخی اهداف معاونت دست پیدا کردیم، گفت: در سال ۹۵ توانستیم توجه فعالان اقتصادی را به حوزه دانش‌بنیان بیشتر جلب کنیم. یکی از معضلات اساسی این بود که اقتصاد دانش بنیان تنها و تنها در فضای نوآوری قرار داشت، ولی حالا در متن زندگی مردم دیده می شود.

وی افزود: بسیاری از اهداف پیگیری شده توسط معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور محقق شد و بیشتر موارد به کمبود منابع مالی و تلاش بیشتر برای جلب توجه فعالان اقتصادی تاکید داشت.

معاون نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور تاکید کرد: به جرات می توان گفت که معاونت علمی در سال ۹۵ موفق بوده و نمره خوبی کسب می کند؛ چرا که ما توانستیم ارتباط بهتری بین شرکت های دانش بنیان و فعالان اقتصادی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: مشکلاتی نظیر استقرار شرکت ها در بافت های مسکونی خصوصا در شهرهای بزرگ مثل تهران به خوبی حل شد. مسئله استاندارد نیز برای شرکت ها برطرف شد و از همه مهم تر اینکه توانستیم تعداد شرکت‌های دانش بنیان را اصطلاحا به توده بحرانی برسانیم.

شیخ زین الدین گفت: رساندن تعداد شرکت های دانش بنیان به این توده باعث می شود که برنامه ریزی ها، سیاست گذاری ها و جهت گیری سرمایه گذارها با توجه به این آمار انجام گیرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi