پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:48:07 - یکشنبه 23 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی افتتاح شد؛
نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان با ۱۳ هزار عنوان
نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر(عج) با ۱۳ هزار عنوان کتاب افتتاح شد.

به گزارش “دانشجوآزاد”  همزمان به هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب دانشگاه ولیعصر(عج) باحضور مسؤولان دانشگاه افتتاح شد.

سیدحسین میردهقان معاون پژوهشی دانشگاه ولیعصر(عج) در حاشیه این افتتاحیه افزود: هفته کتاب و کتابخوانی به ‌طور نمادین است تا فراموش نکنیم کتاب و آموزش چه نقش مهمی در تحولات بشی و زندگی روزمره انسان دارد.

وی تصریح کرد: در نمایشگاه کتاب امسال سعی کردیم از ناشران داخلی و خارج از شهرستان استفاده کنیم و از تمام کتابفروشی‌های سطح شهر هم در این نمایشگاه حضور دارند.

میردهقان تصریح کرد: دو شرکت عرضه‌کننده کتاب خارجی و شرکت کتاب ایران که کتاب‌های دانشگاهی را عرضه می‌کند نیز در این مجموعه حضور دارند.

وی خاطر‌نشان کرد: در راستای تشویق همکاران دانشگاهی با مساعدت هیئت‌ رئیسه دانشگاه بن کتاب برای کارکنان و اعضای هیئت ‌علمی دانشگاه در نظر گرفته شده، همچنین به ۱۰ نفر از دانشجویانی که طی سال گذشته بیشترین مراجعه به کتابخانه دانشگاه را داشتند، بن کتاب اعطا می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان افزود: از دو کتاب با موضوع کارآفرینی نیز مسابقه برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه همه این کارها برای این است که فراموش نکنیم همچنان کتاب‌خواندن حس خاص و لذت خاصی به انسان می‌دهد، بیان داشت: امیدواریم این نمایشگاه‌ها در هفته کتاب بتواند به ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی کمک کند.

میردهقان ابراز داشت: در این نمایشگاه ۱۲ هزار تا ۱۳ هزار عنوان کتاب وجود دارد و از امروز به مدت یک هفته از ۹ صبح تا ۷ شب دایر است.

img_6537img_6557img_6530img_6507

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi