پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

1:22:57 - پنجشنبه 23 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نخستین جشنواره “تجاری سازی فناوری های پیشرفته” با سرمایه گذاری کانون ایرانیان مقیم دبی
نخستین جشنواره “تجاری سازی فناوری های پیشرفته” با سرمایه گذاری کانون ایرانیان مقیم دبی در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان میزبان برگزاری نخستین جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته (با رویکرد دانشگاه کار آفرین) با حضور اساتید برجسته داخل و خارج از کشور، همچنین نمایشگاه تخصصی معرفی طرحهای برتر پارک های علم و فناوری سراسر کشور بود.
این جشنواره در وزارت علوم ثبت شده است و قرار است هر ساله به صورت یک جشنواره داخلی و یک جشنواره خارجی برگزار گردد که جشنواره داخلی در یکی از دانشگاههای کرمان و جشنواره خارجی در یکی از کشورهای خارجی برگزار خواهد شد.
سرمایه گذار این جشنواره کانون ایرانیان مقیم دبی است که امسال علاوه بر پارکهای علم وفناوری سراسر کشور ۲ شرکت اماراتی، یک شرکت گرجستانی، ۲ شرکت فرانسوی و یک شرکت انگلیسی در کنار شرکتهای داخلی با ایده های پارکهای علم و فناوری آشنا شدند.
برنامه ویژه جشنواره بازدید جمعی از تجارایرانی مقیم خارج از کشور از نمایشگاه تخصصی جهت سرمایه گذاری وتجاری سازی ایده های نو و محصولات دانش بنیان بود.

محورهای این جشنواره شامل کشاورزی، نانوفناوری، صنایع معدنی، صنعت نفت و گاز، سلولهای بنیادی، خودرو ونیرو محرکه، اطلاعات و میکروالکترونیک، تجهیزات پزشکی و ورزشی،گیاهان دارویی و طب سنتی، انرژی های نو و محیط زیست، تجهیزات ومصالح صنعت ساختمان، زیست فناوری (پزشکی، دارویی، غذایی و …) و سایر حوزه های مرتبط با فناوری های پیشرفته بود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi