پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:54:09 - یکشنبه 21 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پارالمپیک ۲۰۱۶ - ریو
نتایج رشته‌های تیمی؛ از شکست والیبال نشسته بانوان و بسکتبال با ویلچر تا برتری ارزشمند فوتبال ۷ نفره
در ادامه رقابت های پارالمپیک ریو تیم های والیبال نشسته بانوان، بسکتبال با ویلچر و فوتبال ۷ نفره به مصاف نمایندگان آمریکا رفتند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، والیبالیست های بانوی ایرانی در مسابقه خود در سه ست پیاپی با نتایج ۱۷- ۲۵، ۱۳-۲۵، ۹-۲۵ بازی را واگذار کردند. تیم ایران در این دیدار با ترکیب معصومه زارعی، زینب ملکی، عشرت کردستانی، سکینه کشوری، طیبه جعفری به میدان رفت و دوشنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی دومین دیدار خود در مرحله ی گروهی را مقابل تیم ملی روآندا برگزار می کند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در سومین دیدار خود در بازی‌های پارالمپیک ریو ۲۰۱۶، از ساعت ۱۵:۴۵ دقیقه به وقت محلی به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۹۳ بر ۴۴ مغلوب شد. آمریکا در چهار کوارتر با نتایج ۲۳ بر ۱۲، ۲۱ بر ۱۰، ۲۷ بر ۵ و ۲۲ بر ۱۷ برنمایندگان کشورمان غلبه یافت. این بازی در حضور نزدیک به ۶ هزار تماشاگر برزیلی برگزار شد که از ابتدا تا انتهای بازی هر دو تیم را تشویق کردند. ایران در چهارمین بازی خود از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز به وقت محلی به مصاف برزیل می‌رود. ملی‌پوشان در دو دیدار قبلی خود آلمان را شکست داده و مغلوب انگلستان شده بودند.
تیم فوتبال هفت نفره ایران دومین بازی خود در چارچوب پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک را با پیروزی پشت سر گذاشت. ایران در این دیدار که از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه دئودورو برگزار شد با ترکیب مسلم خزایی، هاشم رستگاری ، لطف الله جنگجو ، صادق حسنی ، جاسم بخشی، محمد خراط  و مسلم اکبری به میدان رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر از سد حریف خود گذشت. شاگردان امین الله مانی خیلی زود و در دقیقه چهارم توسط جاسم بخشی به گل رسیدند.پس از آن باز هم تیم ایران بود که بر توپ و میدان احاطه داشت و موقعیت هایی را خلق کرد. در دقیقه ۶۰ این دیدار حسین تیزبر از روی یک ضدحمله موفق شد برای بار دوم دروازه آمریکا را باز کند. پس از آن ایران باز هم فرصت گلزنی داشت اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
در دیگر دیدار این گروه هلند با دو گل از سد آرژانتین گذشت. ایران در بازی نخست خود با نتیجه ۳ بر یک از سد آرژانتین گدشته بود و روز دوشنبه با هلند دیدار خواهد کرد.صعود ایران به مرحله نیمه نهایی قطعی شده است و روز دوشنبه برای صدرنشینی گروه B با هلند دیدار می کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi