پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:32:45 - یکشنبه 6 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهتاش فریبا:
نامجومطلق بهترین گزینه سرمربیگری استقلال است
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال با تیمی بازی می کرد که تقریبا شاکله تیم ملی ازبکستان را تشکیل می دادند اما چون نماینده ایران خسته بود نای رقابت با تیم فیزیکی پاختاکور را نداشت.

به گزارش “دانشجو آزادبهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: تیم پاختاکور ۸ ملی پوش داشت و در واقع استقلال با تیمی بازی می کرد که  تیم ملی ازبکستان بود و شاکله یک تیم ملی را داشت. آنها تیم ما را خوب آنالیز کرده بودند که استقلال در چند روز ۲ بازی کرده و متوجه شدند که این تیم خسته است به همین دلیل سعی کردند بازیکنان ما را دنبال توپ بدوانند.

وی افزود: خستگی بازیکنان ما یک طرف و دویدن بازیکنان ما دنبال توپ یکطرف دیگر باعث شد تا آنالیز حریف درست از آب در بیاید. مثلا مسعود ریگی که در هر بازی ۱۲ کیلومتر می دوید در این دیدار جان نداشت. علی کریمی هم همین شرایط را داشت. عدم حضور غفوری و میلیچ هم در این بازی کاملا تاثیرگذار بود.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: روی ۲ اشتباه کاملا فردی گل خوردیم، مثلا روی گل اول دانشگر راحت می توانست توپ را بزند و روی گل دوم هم چشمی اشتباه کرد. هرچه جلوتر می رفتیم به جز باقری و رضاوند نمی شد فرد دیگری را وارد زمین کرد که جلوی فشار ازبک ها را بگیرد.

وی یادآور شد:تیم پاختاکور تیم باهوشی بود و اگر پنالتی استقلال گرفته می شد و بازی به وقت اضافه کشیده می شد کار سخت تر می شد چون بازیکنان ما خسته تر می شدند.البته اگر تک به تک های قائدی و شیخ دیاباته گل می شد مطمئنا روند بازی به صورت کامل عوض می شد ولی فوتبال همیشه به خاطر همین مسائل که غیر قابل پیش بینی است جذاب می شود.

فریبا تاکید کرد: بازیکنان استقلال جان کندند و تلاش کردند ولی یک زمانی دیگر بدن بازیکن جواب نمی دهد و شما دیدید که استقلال با خستگی که در این مسابقات داشت واقعا خوب کار کرد اما توان بدنی اش بیش از این نبود.

وی در خصوص اینکه وضعیت سرمربی استقلال چه می شود گفت: اگر بخواهیم برای سرمربی تصمیم بگیریم باید همه چیز را لحاظ کنیم. این روزها صحبت از حضور الکساندر نوری است ولی همه چیز باید واکاوی شود. از نظر من نامجومطلق بد نتیجه نگرفته چون در این مدت که بازیکن نداشته و یا اتفاقات دیگری رخ داده خوب کار کرده است. این را هم بگویم چون نمی شود مربی خارجی بگیریم به نظر من نامجو مطلق بهترین گزینه است.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: جا دارد یک خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان استقلال بگویم ولی مسابقات آسیایی دیگر تمام شده و ما باید بستر را برای لیگ سال بعد آماده کنیم ضمن آنکه این نکته هم باید در دستور کار قرار بگیرد که با علی کریمی هم تمدید قرارداد شود. امیدوارم استقلال سال آینده با یک شرایط مناسب در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

منبع: فارس

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi