پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:59:32 - شنبه 30 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ناصر بهروز: شخصیت شناسی شهدا نیاز قشر جوان امروز است
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: شخصیت شناسی شهدا نیاز قشر جوان امروز است.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ در مراسم رونمایی از کتاب مرهم دیدار خاطرات شهید دانشجو محمدکاظم کیانی، ناصر بهروز گفت: ما از مهرماه سال ۹۳ برنامه ریزی برای کنگره شهدای دانشجو را شروع کردیم که ۱۳۹ شهید دانشجو در استان کرمان وجود دارد و ۷۰ عنوان کنگره در سال گذشته تحت عنوان کنگره شهدای دانشجو برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان افزود: با حمایتهای فرماندهی سپاه ثارالله بنا شد کنگره شهدای دانشجو با رویکرد فراگیر و ماندگار برگزار گردد؛ به همین منظور۲۷ یادواره شهدا در دانشگاههای سراسر استان برگزار شد.

وی در رابطه با لزوم شخصیت شناسی شهدا عنوان کرد: در جامعه امروز نیاز قشر جوان ما بحث شخصیت شناسی شهدا است که متاسفانه مغفول مانده است و در سطح دانشگاه ها باید همتی مضاعف شود که بتوانیم ذره ای از شهدایی که بهترین دوران زندگی شان را وقف این نظام و انقلاب و امنیت ملی ما کرده اند را  به جامعه امروز بشناسانیم.

بهروز با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از تشییع شهدا تصریح کرد: حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهدای غواص به همگان نشان داد هنوز جامعه ما نیازمند این فرهنگ است تا ما را از خیل مشکلات و مصائب تاریخی  بگذاراند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ادامه داد: آنچه امروز رونمایی می شود ذره ای از شخصیت شهید کیانی است، شخصیت این شهید ابعاد گسترده ای در بعد معرفتی، اخلاقی و علمی دارد که هنوز نیاز به معرفی دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال بنا داریم ۱۳۹ شهید دانشجو را به جامعه خصوصا جامعه دانشگاهی که بیش از هرجای دیگری نیازمند فرهنگ شهادت است معرفی کنیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi