پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:47:01 - شنبه 6 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سفیران جنوب برگزار کرد:
میزگرد تخصصی بسیج دانشجویی و طلبه
میزگرد تخصصی بسیج دانشجویی، طلبه و حوزه سفیران جنوب با حضور جناب سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت، رؤسای حوزه های علمیه خواهران و برادران، رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت و جمعی از دانشجویان بسیجی و طلاب در محل سالن کنفرانس دانشگاه جاوید برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد”میزگرد تخصصی بسیج دانشجویی، طلبه و حوزه سفیران جنوب با حضور جناب سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت، رؤسای حوزه های علمیه خواهران و برادران، رؤسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت و جمعی از دانشجویان بسیجی و طلاب در محل سالن کنفرانس دانشگاه جاوید برگزار شد.

کیوان محمودی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم گویی و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و دوم آذرماه سالروز تشکیل بسیج دانشجو و طلبه در سال ۶۷ گفت: بسیجی که امام ما می فرمایند گره گشای تنگناهای شکننده در بخش های مختلف است و بسیجی که آمریکای جهانخوار را زمین گیر کرده و بدخواهان به نظام اسلامی را به زانو درآورده است و بسیجی که پایان مأموریتش شهادت است.

وی افزود: ما در بسیج دانشجویی نسبت به مردم وظیفه روشنگری صادقانه و نسبت به مسئولین وظیفه مطالبه گری منصفانه و نسبت به دشمن مقابله هوشمندانه داریم و لازم به ذکر است در پایان امسال انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا را داریم و بسیج دانشجویی وظیفه خود می داند که با رویکرد جریان شناسی و شفاف سازی مسائل روز، قشر دانشجو و فرهیخته جامعه را یاری بخشد.

در ادامه جلسه جناب سرهنگ حمیدرضا محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت به ایراد سخن پرداختند و افزودند: ایستادگی ما در مقابل استکبار باعث شده است که بالاترین پیشرفت علمی را در بین جوانان داشته باشیم و این شعار اول انقلاب نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود که هنوز هم ما همین را ادامه می دهیم.

حمیدرضا محمدی بیان کرد: آسایش و آرامش ما به برکت خون شهداء و جانفشانی رزمندگان جان بر کف و دعای پیامبر گونه مقام منیع ولایت است.

حجه الأسلام صافی زاده در میزگرد تخصصی نخبگان بسیج دانشجویی و طلاب در دانشگاه جاوید گفت: نفوذی که مقام معظّم رهبری مدظله العالی بر آن تأکید می کنند به وسیله دو گروه اتفاق می افتد ۱)عامل و مهره اجیر دشمن ۲)مهره داخلی که آنگونه که دشمنان فکر می کنند، فکر می کند.

وی درباره مهر داخلی توضیح داد این گونه افراد به دلیل وابستگی فکری به غرب و به این دلیل که خود را نیازمند به غرب می دانند، همان حرفی را می زنند که استکبار جهانی و آمریکا می خواهد و همان تصمیمی را می گیرند که آمریکا می پسندد.

ایشان قارون را به عنوان نمونه برای این گروه ذکر کرده و افزود او از قوم موسی بود و حتی طبق سخن برخی مفسرین از علمای دین موسی بود، اما به خاطر ثروت زیاد و خوی اشرافی گری در مقابل موسی ایستاد و همان سخنی را گفت که دشمن خارجی موسی یعنی فرعون سر می داد و او نیز موسی را ساحر و دروغگو نامید «الی فرعون و هامان و قارون ، قالوا ساحرٌ کذّاب».

وی افزود علماء و خواص جامعه وظیفه دارند حق را بشناسند و به دیگران معرفی کنند و در این مسیر از چیزی نترسند و افزود: از برگزاری جلسه سخنرانی شخصی در مشهد به حکم قضایی جلوگیری می شود، چرا این مساله تبدیل به یک مساله ملی می شود به گونه ای که همه بسیج می شوند اما به کرات جلسه سخنرانی افراد طیف مقابل لغو می شود و کسی پاسخگو نیست! چرا تبعض تا به این حد؟!

آیا مشکل مملکت ما لغو سخنرانی شخص مذکور هست یا گرانی و رکود و بیکاری و معطل ماندن محصول کشاورزی کشاورزان و درنتیجه از بین رفتن آن و … چرا برای این مسایل همه بسیج نمی شوند؟

در این میزگرد پخش کلیپ و قرائت پیام تاریخی امام (ره) دوم آذرماه سال ۶۷ برای تأسیس بسیج دانشجویی و طلبه توسط دانشجوی بسیجی اسماعیل قزلباش صورت پذیرفت.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi