پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:32:07 - پنجشنبه 2 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موفقیت بسیج دانشجویی در تولید و عرضه محصولات دانش بنیان
امروز بسیج دانشجویی با سه پژوهشکده و بیش از ۸ شرکت دانش بنیان موفق شده است بخشی از محصولات دانش بنیان را در بازار به مرحله فروش برساند که این یکی از دستاوردهای خوب ما در مراکز علمی است.

ناصر بهروز در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با روز بسیج دانشجویی گفت:  بسیج دانشجویی یکی از تشکلهای دانشجویی است که به فرمان حضرت امام (ره) در دوم آذرماه سال ۶۷تاسیس شد که در این پیام تاریخی حضرت امام یکسری ماموریتها برای بسیج دانشجویی تعریف کردند که مهمترین آن پاسداری از اصول نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی در محیط های دانشگاهی بود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان افزود: امروز هم مجموعه بسیج دانشجویی بر مبنای همان ماموریت تاریخی اش صیانت از انقلاب و ترویج گفتمان انقلاب در دانشگاهها را بر عهده دارد و اجازه نمی دهد مسیری که حضرت امام (ره) برای دانشگاهها تعریف کردند منحرف شود و دانشگاهها از مسیر اصلی خودشان خارج شوند.

وی با اشاره به ماموریتهای بسیج دانشجویی توضیح داد: بسیج دانشجویی امروز در حوزه های مختلف فرهنگی، علمی و اجتماعی کمک می کند زیرا اعتقاد ما این است که بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را به کمک دانشگاهها حل کنیم، به عنوان مثال حرکتهای جهادی ما در همین راستاست، به علاوه ترویج گفتمان انقلاب و فرمایشات حضرت آقا در دانشگاهها بالاخص بحث اسلامی شده دانشگاهها مدنظر است.

بهروز ادامه داد: در خصوص جنبش نرم افزاری و تولید علم امروز بسیج دانشجویی با سه پژوهشکده و بیش از ۸ شرکت دانش بنیان موفق شده است بخشی از محصولات دانش بنیان را در بازار به مرحله فروش برساند که این یکی از دستاوردهای خوب ما در مراکز علمی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: توجه ویژه به کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد و کرسی های نظریه پردازی از اولویتهای بسیج دانشجویی در دانشگاههاست تا بستری مناسب برای ابراز همه افکار و سلایق در دانشگاهها فراهم شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi