پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:45:05 - سه شنبه 22 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مهمترین رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای انقلابی برای آینده کشور است
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان گفت:مهمترین رسالت بسیج دانشجویی تربیت نیروهای انقلابی برای آینده کشور است. …

به گزارش “دانشجوآزاد“ ناصر بهروز در افتتاحیه هفتمین دوره طرح ولایت استان کرمان در بین دانشجویان دانشگاههای استان کرمان گفت:اطلاع دارید که هفتمین دوره طرح ولایت استانی برگزار می شود، یکی ازدوره های اثر گذار، کار ساز برای انقلاب اسلامی همین دوره های خط امام و طرح ولایت می باشد که سالیان سال بسیج دانشجویی بنیان گذار این طرح بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان کرمان افزود:ان شالله این دوره همانند دوره های دیگر خوب باشد و در برگزاری این کار خوب شاهد خیرات و برکات این کار در نظام جمهوری اسلامی باشیم.

وی اذعان کرد:شما دانشجویان در این دوره گزیده هایی ازهزاران دانشجو هستیدو دراین دوره تعدادی از دانشجویان که از سایر استان ها و دانشگاه ها حضور دارند همانند دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه باهنراستان کرمان ،امیدواریم یک نیرو سازی و کادر سازی خوبی برای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی تشریح کرد: اهدافی را که ما دراین دوره دنبال می کنیم اهداف دوره های خط امام و تقویت باورهای دینی موثر است زیرا با وجود هجمه های بسیار بر علیه مسائل دینی لازم است باور های دینی خودمان را بالا بریم  قدم اول هر مسلمانی این است که باورهای دینی محکمی داشته باشدبا توجه به این همه شبه هایی که در فضای دانشگاه و فضای اجتماعی وجود دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان توضیح داد: نیازاست این دوره ها پر رنگ ترو با محتوای بیشتر با کیفیت بسیار بالایی برگزار شود،هدف ما هم امسال همین بوده است که  انتخابدانشجویان امسال ما دردوره طرح ولایت استان خیلی بیشتر نسبت به پارسال گزینشی تر بوده است البته این انتخاب که از بین صد و ۸۰ هزار دانشجوی استان صورت گرفته کار بسیار دشواری است.
وی بیان داشت: قدم اول دانشجویانی که در این دوره حضور دارند این است که بتواند اثر گذار باشند دردانشگاه نسبت به مسائل دینی و نسبت به مسائل انقلاب و بتواند نیروهایی را تربیت کنند که در دانشگاه ها تدوام پیدا کند واین مأموریتی است که برعهده ی شما دانشجویان می باشد و باید این موضوع را جامه عمل بپوشانید.

بهروزبا اشاره به رسالت سنگین بسیج دانشجویی اظهار داشت: به فرموده امام راحل یکی از وظایف ذاتی و رسالت های ما دفاع از اسلام ناب و و گفتمان انقلاب می باشد؛ ماموریت و رسالتی که بر پیام تاریخی حضرت امام وجود داشته و شما دانشجویان باید در این موضوع اهتمام بیشتری داشته باشید.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان تشریح کرد: اگر ما نیروهای  انقلابی تربیت کنیم این انقلاب واسلام پا برجا می ماند و از همه بحران ها عبور می کند این انقلاب دشمنانی دارد که هر لحظه قوی تر می شوند و ما هم با توجه به همان هجمه های که دشمن دارد باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی تصریح کرد:وظایف سنگینی که امروز بر عهده ی ما است همین تربیت نیرو است که بتوانیم برای آینده انقلاب برنامه ریزی کنیم  در آن صورت همه چیز به خوبی پیش می ورد وگرنه دچار مشکل می شود،که مطمئنا با همکاری شما و همه افراد انقلابی می توانیم به سوی پیشرفت انقلاب گام برداریم.

بهروز در پایان افزود:ما به دلیل بهرمندی بیشتر تصمیم گرفتیم این دوره را در شهر قم برگزار کنیم با توجه به تمام سختی ها ارزشش را داشت و ان شاالله خروجی موثری داشته باشد و ضمن تقدیر وتشکر از حضورآقای گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و سپاه استان کرمان وهمه افرادی که کمک کردند که این دوره که بیش از ۲۵۰دانشجو حضور دارند به بهترین نحو برگزار شود وامیدوارم هستیم تمام دانشجویان دراین دوره طرح ولایت بهترین بهره را ببرند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi