پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:15:50 - پنجشنبه 28 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اداره‌ فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد واحد کرمان:
ملت ایران هیچگاه خسارات جبران ناپذیر سران فتنه به نظام را نخواهند بخشید /رسانه های معاند به دنبال اختلاف افکنی هستند نه آشتی!
رئیس اداره‌ فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد واحد کرمان گفت:ملت ایران هیچگاه خسارات جبران ناپذیر سران فتنه به نظام را نخواهند بخشید.

حجت الاسلام علی حسینی  در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با کمپین آشتی ملی و رفع حصر سران فتنه گفت:کسی که ظالم است  و در حق ملت بدی  کرده و حقوق  مردم را ضایع کرده است، نباید در دل ملت جایی داشته باشد مگر اینکه احساس ندامت کنند و از ملت فهیم ایران عذر خواهی کنند.

رئیس اداره‌ فرهنگی و مذهبی دانشگاه آزاد واحد کرمان افزود:واضح می بینیم که این افراد به مردم ظلم کردند، مملکت و نظام اسلامی را به چالش کشیدند و آن همه ضرر به اسلام و مسلمین زدند که این ضرر ها قابل جبران نیست.
وی با بیان اینکه این افراد  حتی از مردم به خاطر ضررهای که زدند عذر خواهی نکردند افزود:این افراد حتی کلمه ای هم که مبنی بر ندامت و عذر خواهی  باشد را به زبان نیاوردند که این خود گناهی بزرگ را برای آن ها دارد.
حجت الاسلام حسینی اذعان کرد:اشتباه فتنه گران جبران پذیر نیست و جبران هم نمی شود و حتی اگر  توبه هم کنند و به راحتی آزاد شوند برای نظام ضایعه ای جبران ناپذیری است، اگر این افراد بدون عذر خواهی و توبه از کارشان از حصر آزاد شوند مردم می گویند این افراد مطمئنا کاری انجام نداند که به راحتی آزاد شدند.
حسینی تشریح کرد: تبرئه کردن این افراد بدون عقل و منطق و حق و حقوق از سوی مردم برتافته نمی شود و مردم این آزادی را قبول نمی کنند که به راحتی از حصر بیرون بیایند.
وی با اشاره به اینکه رسانه های معاند این بحث را دنبال می کنند تشریح کرد:رسانه ها ی معاند می خواهند در مملکت آشوبی را ایجاد کنند و بتوانند اوضاع آرام مملکت را بهم بزنند،با توجه به اینکه نظام همیشه ثابت است و با راهپیمایی با شکوه ۲۲بهمن ماه مردم ثبات نظام را ثابت کردند.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود:صاحبان اصلی این نظام بادوام مردم هستند که همیشه حامی امام و ولایت بوده اند و نشان دادند که استکبار جهانی و ترامپ دیوانه نمی توانند مردم را تهدید کند.
حسینی در پایان خاطرنشان کرد:با موضوع حصر که باعث آشتی ملی می شود موافق نیستم ،و امکان دارد این کار زمانی ایجاد شود که آن ها عذر خواهی کنند از ناحقی را که حق جلوه دادند و شاید ملت این افراد را ببخشند،باید گفته شود که فقط بحث دو سه نفر است وگرنه مردم با هم که خصومت ندارند واین افراد که در خواست نامشروع و نابخردانه داشتند خصومتی را در دل مردم جا گذاشتند و زمانی در دل ملت جای می گیرند که احساس ندامت کنند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi