پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:09:33 - شنبه 26 مرداد 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آزاد ابراهیم زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه:
مشق دکترین قوه قضائیه در دوره جدید احیای سرمایه اجتماعی است/بخشش شکایات از نشریات در بدو ورود حجت الاسلام رئیسی
آزاد ابراهیم زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه گفت: احیای سرمایه اجتماعی،ارتباط جدی و موثر دوطرفه مشق دکترین قوه قضائیه در دوره جدید است از این رو برخورد رئیس قوه قضائیه حجت الاسلام رئیسی با صاحبان قلم و خبرنگاران در ابتدای ورود، گذشت از شکایت نشریات بود.

به گزارش ”دانشجوآزاد” عصر امروز آزاد ابراهیم زادگان رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه در جشنواره رسانه های برتر(قلم و عدالت) گفت:این جشنواره می تواند الگویی برای ستاد و سایر استان ها شود و می تواند تاثیر ملی داشته باشد.

وی ادامه داد: احیای سرمایه اجتماعی،ارتباط جدی و موثر دوطرفه مشق دکترین قوه قضائیه در دوره جدید است از این رو برخورد رئیس قوه قضائیه  با صاحبان قلم و خبرنگاران در ابتدای ورود، گذشت از شکایت نشریات بود البته خط قرمزها یعنی امنیت ملی در نظر گرفته شد و در شورای حل اختلاف یک ساختار منسجم برقرار شد.

رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه بیان داشت: قوه قضائیه در ادبیات کنونی و حرکت خود به سرمایه اجتماعی که بخش اعظمی در حیطه رسانه دارد توجه ویژه ای دارد و ارتباط مردم از کانال رسانه برقرار محقق می شود.

وی بیان داشت: فرضی وجود دارد که شکل گیری شهروند خبرنگاری باعث تضعیف اقدامات حرفه ای رسانه ای شده است؛ اما حقیقت این است که با وجود ایجاد شهروند خبرنگاری به هیچ وجه مانع از موضوع کار حرفه ای خبرنگاری نشده است؛ بلکه الان گوهر ناب کار حرفه ای رسانه ای بیشتر نمایان شده است.

رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه تاکید کرد:  با وجود همه فضاهای رسانه ای کار گرانبها و ارزشمند حوزه رسانه شکل حقیقی تر و گران بهایی به خود گرفته است اما امری به نام سرعت بر ما تحمیل شده است.
ابراهیم آزادگان ادامه داد: انجام کار با دقت و سرعت کار را سخت کرده است اما به همت دانش و سرعت داده پردازش نسل جوان ما در عرصه رسانه می توانیم سرعت را زمینه دقت کار خود قرار دهیم و راز حرفه ای بودن شغل خبرنگاری را نمایان کنیم.
رئیس مرکز رسانه قوه قضائیه تشریح کرد: صدا و سیما در این عرصه شاهد تحول بزرگی خواهد شد زیرا با توجه به حجم تولید خبر در حال پوست اندازی است.
وی بیان کرد: واقعیت کنونی ما به انسجام جامعه رسانه ای احتیاج دارد و دکترین قوه قضائیه در فضای جدید احیای سرمایه اجتماعی است.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi