پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:29:56 - چهارشنبه 30 خرداد 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جهاددانشگاهی کرمان:
مشارکت در انتخابات شمشیر دشمنان را کندتر می‌کند
مهدی بازمانده وظیفه جهادگران و جامعه‌ی دانشگاهی را روشنگری در زمینه اهمیت مشارکت در انتخابات دانست و گفت: حضور پرشور در انتخابات، انسجام، اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان، شمشیر دشمنان را کندتر می‌کند.

به گزارش دانشجو آزاد:  و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در نشست سبک زندگی اسلامی با اشاره به انتخابات پیش ‌رو، گفت: باید با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در راستای انتخاب فرد اصلح اهتمام داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم با روشنگری زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم آوریم زیرا حضور گسترده مردم در همه عرصه‌ها امنیت‌ساز و اقتدار آفرین است، افزود: حضور پررنگ و حماسه‌آفرین مردم، بسیاری از توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را ناکام می‌کند.

بازمانده وظیفه جهادگران و جامعه‌ دانشگاهی را روشنگری در زمینه اهمیت حضور مردم و مشارکت در انتخابات دانست و اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات، انسجام، اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان، شمشیر دشمنان را کندتر می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن عامری، مبلغ حوزه و دانشگاه نیز در این نشست به بیان ویژگی‌های حاکم اسلامی برگرفته از خطبه ۱۳۶ نهج‌البلاغه پرداخت و گفت: خدا‌گرایی در پذیرش حکومت، اصلاح مردم، دفاع و حمایت از مظلوم، مبارزه با ستمگران، حقگرایی، قاطعیت، مبارزه با ظلم و ظالم و اجرای حق در جامعه از جمله صفات حاکم اسلامی است.

وی ادامه داد: آفات فردی که مسئولیتی را در جامعه قبول می‌کند از دیدگاه امیرالمومنین(ع) جاه طلبی، تجاوزگری، خشونت، گفتارهای ناروا، برخوردهای تند و بی‌جا، لغزش‌های پی‌در‌پی، پوزش نخواستن از اشتباهات و خوش‌گذرانی است.

این مبلغ حوزه و دانشگاه گفت: امام علی‌(ع) چهار خصوصیت را برای فردی که مسئولیتی را برعهده می‌گیرد مهم دانسته‌اند و فرمونده‌اند: مرا یاری کنید با تقوا، تلاش و کوشش، پاکدامنی و دروغ نگفتن که می‌توانیم این چهار خصوصیت را در انتخاب فرد اصلح در منصب ریاست جمهوری مدنظر داشته باشیم.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi