پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:18:14 - چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مستند “نقطه ضعف” نمایش کمبودهای مناطق محروم جنوب استان است
مسئول گروه جهادی سفیران رهبر دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: مستند “نقطه ضعف” نمایش کمبودهای مناطق محروم جنوب استان است.

سعید نصیری در گفتگو با “دانشجو آزاد” در رابطه با مستند نقطه ضعف گفت: مستند نقطه ضعف، کاری از اعضای اردوهای جهادی دانشگاه باهنر است که مربوط به شهریور ۹۳ در شهرستان قلعه گنج و منطقه رمشک میباشد.

مسئول گروه جهادی سفیران رهبر دانشگاه شهید باهنر کرمان ادامه داد: علت نامگذاری این مستند نقاط ضعف جنوب کرمان است با وجود تمام معادن و ذخایر و اینکه استان ثروتمندی داریم اما کمترین توجه از جانب مسئولین و مردم  به جنوب استان می شود.

وی با اشاره به عرصه های فعالیت اردوهای جهادی تصریح کرد: گروههای جهادی در سه عرصه فرهنگی، عمرانی و آموزشی در مناطق جنوب فعالیت دارند و بیشتر اهالی این منطقه اهل تسنن هستند.

نصیری افزود:  در این مناطق مشکلات فرهنگی غوغا می کند و هیچ عدالتی وجود ندارد و بیشتر رویکرد ما در بحث ارتقا فرهنگی ساکنین است.

مسئول گروه جهادی سفیران رهبر تشریح کرد: هدف از ساخت مستند نقطه ضعف این بود که مسئولان استان مشکلات را ببینند و گامی در جهت رفع این مشکلات بردارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکران عمومی این مستند صبح یکشنبه  ۱۳ اردیبهشت ساعت ۹:۳۰ تالار وحدت دانشگاه باهنر کرمان می باشد که با حضور مسئولین دانشگاه و دانشجویان برگزار می گردد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi