پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:04:49 - پنجشنبه 23 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مستندات وکیل علی دایی در واکنش به موضع‌گیری روابط عمومی فدراسیون فوتبال+عکس
وکیل علی دایی با انتشار مطالبی و مستنداتی به موضع‌گیری روابط عمومی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از  خبرگزاری فارس، عبدالصمد ابراهیمی وکیل علی دایی، با انتشار مطالبی به موضع‌گیری درباره مطالب انتشار یافته از طرف روابط عمومی فدراسیون فوتبال پرداخت.

جناب آقای حسینی
مدیریت محترم روابط عمومی فدراسیون فوتبال
با سلام و احترام  درخصوص موارد مطروحه در سایت فدراسیون فوتبال بابت تجدیدنظر خواهی آقای علی دایی اعلام می‌دارد:
١-پس از اعلام رای کمیته انضباطی در رسانه‌ها،آقای دایی از من خواست نسبت به رای اعتراض و دادخواست تجدیدنظرخواهی را تقدیم نماییم که به سبب عدم اطلاع از مستندات دادنامه و اینکه کمیته انضباطی به چه موادی استناد نموده،عملا اعتراض به آن ممکن نبود.
٢-در تاریخ نوزدهم دی ماه ،کارمند باشگاه نفت حضورا دادنامه را تحویل گرفته و روز بعد درخواست تجدیدنظر خواهی برخلاف اعلام شما، به صورت مکتوب تقدیم گردیده است.

٣-در حالی که در ماده ۴٣ آیین نامه انضباطی آمده است که ابلاغ رای از طریق سایت فدراسیون صرفا جنبه اطلاع رسانی داشته و فاقد اعتبار قانونی است این سئوال مطرح می شود که اگر کارمند باشگاه نفت برای دریافت دادنامه اقدام نمی‌کرد تکلیف اجرای رای ابلاغ نشده چه بود؟

۴-وفق ماده ٢ قانون اجرای احکام مدنی،اجرای هر رای مستلزم قطعیت و ابلاغ دادنامه است.

۵-صبح امروز از ساعت ٩ تا ١٣ اینجانب در کمیته انضباطی حضور داشتم که حضورم نتیجه ای در بر نداشت. هزینه دادرسی هم واریز گردیده که تصویر آن منضم است.

در چنین شرایطی بی انصافی است که تصور نمایید اعتراض موکل اینجانب صرفا از طریق رسانه ها و مصاحبه بوده و شکل قانونی نداشته یا اینکه با قاطعیت خبر از عدم وصول درخواست تجدیدنظرخواهی بدهید.
خداوند همه ما را به صراط مستقیم هدایت فرماید.

با احترام
عبدالصمد ابراهیمی
وکیل علی دایی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi