پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:31:42 - سه شنبه 16 آذر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مساوی‌ها بلای جان ابراهیم‌زاده می‌شود
تیم مس کرمان فقط دو باخت در کارنامه داشته! به اندازه تیم صدرنشین یعنی ملوان انزلی. اما از ۱۵ بازی ۱۹ امتیاز گرفته و تیم یازدهم جدول است!

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از “ورزش خبر ” این به خاطر ۱۰ تساوی در ۱۵ بازی است! مس هم اکنون رکوردار تساوی در این فصل از رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است. مس کرمان تا به این جای کار در دو سوم از بازی های برگزار شده مساوی کرده که یک رکورد جالب و شاید بی نظیر در تاریخ مس کرمان باشد.


اگر چه منصور ابراهیم زاده بارها در مصاحبه های خود تاکید کرده که برای صعود تیم به لیگ برتر برنامه دو ساله دارد و باشگاه هم در سایت خود ناهمواری زمین را یکی از دلایل عدم نتیجه گیری برمی شمرد اما به نظر می رسد طاقت تماشاگران طاق شده! آنها در جریان بازی مس کرمان – راه آهن که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت شعارهایی علیه مدیر عامل و هم چنین منصور ابراهیم زاده سر دادند و از منصور ابراهیم زاده به صراحت خواستند تیم را رها کند.


به باور تماشاگران اگر زمین استادیوم باهنر خراب است برای هر دو تیم خراب است و چطور تیم میهمان می تواند در آن نتیجه بگیرد اما مس کرمان نه!


البته باشگاه مس کرمان بعد از بازی با راه آهن هم اعلام داشته کماکان از منصور ابراهیم زاده حمایت خواهد کرد اما به نظر می رسد اگر مس کرمان بخواهد در دو هفته باقی مانده تا پایان نیم فصل نخست هم مساوی کند منصور ابراهیم زاده چاره ای جزء رفتن نخواهد داشت حتی اگر باز هم باشگاه از او حمایت کند. چون شعارهای تماشاگران از روی سکو خود عمل بازدارنده ای برای عدم نتیجه گیری است.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi