پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:36:26 - شنبه 8 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقه ایده های برتر دانشجویان برای کیفیت در خدمات سلف سرویس+ اسامی برندگان
با ابتکار مدیریت کارآفرینی دانشگاه مسابقه ایده های برتر دانشجویان برای کیفیت در خدمات سلف سرویس برگزار و پس از داوری ایده های ارسالی با حضور معاونت محترم پژوهشی و فناوری جناب آقای دکتر سید حسین میر دهقان از آنان تجلیل شد.در ذیل اسامی برندگان و ایده های نوآورانه آنها آمده است

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از باشگاه خبرگزاری bdv,با ابتکار مدیریت کارآفرینی دانشگاه مسابقه  ایده های برتر دانشجویان برای کیفیت در خدمات سلف سرویس برگزار و پس از داوری ایده های ارسالی با حضور معاونت محترم پژوهشی و فناوری جناب آقای دکتر سید حسین میر دهقان از آنان تجلیل شد.در ذیل اسامی برندگان و ایده های نوآورانه آنها آمده است:

 هانیه نجمی نیا

عنوان ایده: دعوت یک دوست

شرح ایده: با توجه به اینکه خیلی از دانشجوها هستند که بضاعت مالی رزرو غذا رو ندارن در مقابل هستن دانشجوهایی که دوست دارند به این دانشجوها کمک کنند اما بضاعتشون اونقدری نیست ک بتوانند مبلغ زیادی رو کمک کنند، از طرف دیگه پیدا کردن این دانشجوها کار سختیه.
پیشنهاد میدم داخل صفحه شخصی هر دانشجو قسمتی که واسه خودشون غذا رزرو میکنه یک گزینه اضافه بشه به عنوان دعوت یک دوست، ک دانشجو بتونه  یک یا هر چند وعده که خواست را انتخاب کنه و از مبلغ اعتبار خودش کم بشه، با این کار یه مبلغ زیادی جمع میشه که کسانی که بضاعت کافی ندارن هم میتونن بدون دغدغه رزرو کنن، کسانی هم که بضاعت ندارن دانشگاه شناسایشون کنه و بهشون یک کد بده که بتوونن از پول جمع شده غذا رزرو کنن، فک میکنم این هزینه زیادی واسه دانشگاه نداشته باشه ولی کمک خیلی زیادی به عده زیادی از دانشجوها میشه.
منصور مرادی کشکولی

عنوان ایده: ژتون قدردانی

شرح ایده: همانطور که همه واقف هستیم پرسنل دوست داشتنی سلف علاوه بر کار روزانه زیاد همواره باید سینی تغذیه دانشجویانی را که به هر دلیل فراموش میکنند سینی خود را تحویل قسمت شستشوی ظروف دهند، خود متحمل این زحمت شوند! بنده در راستای تلاش برای راحتی و کمکی اندک به این انسان های شریف پیشنهادی دارم! به این صورت که تکه کاغد ها کوچک (ژتونهای مخصوصی) که هرکدام دارای نشان مهر معتبر دانشگاه ولیعصر باشد را در ازای تحویل هر سینی به دانشجوی محترم داده شود!
و در عوض دانشجوی قانون مند در ازای تحویل تعداد مشخصی از این تکه برگ ها به اداره اتوماسیون تغذیه، هدیه و پاداشی دریافت کند! که باز پیشنهاد بنده در راستای هدیه مذکور به این صورت است که هر دانشجو در راستای تحویل ۱۲۰ عدد سینی تغذیه یعنی مدت ۶۰ روز،۳ روز نیاز به رزرو شخصی تغذیه نداشته باشد!و دانشگاه و مدیریت محترم این هدیه را به دانشجوی قانون مند متقبل شده تا از پرسنل محترم سلف اندک تقدیر و تشکری گردد از زحمات همیشگیشان!
سیدعلی حسینی
عنوان ایده: مطالعه ۱۵ دقیقه ای
شرح ایده:  با توجه به اینکه دانشجویان برای دریافت غذا می بایست در یک بازه زمانی نسبتا طولانی در صف بایستند می توان یک کتابخانه دیواری کوچک ابتدای صف نصب کرد که کتابهای جیبی یا مجلات مختلف با موضوعات متنوع در آن گذاشته شود دانشجویان علاقمند کتاب ها یا مجلات طول مسیر مطالعه می کنند. قبل از تحویل غذا هم کتابخانه دیگری نصب شود تا دانشجویان کتاب ها را قبل از دریافت غذا تحویل نمایند.
انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi