پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:00:26 - شنبه 9 اردیبهشت 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئولین کشور باید به فکر تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه حمایت از تولید داخلی باشند
نماینده دانشجویی شهرستان بافت پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین کشور باید به فکر تحقق اقتصاد مقاومتی بر پایه حمایت از تولید داخلی باشند.

به گزارش “دانشجوآزاد” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کرمان؛ مهدی رجایی نماینده بسیج دانشجویی شهرستان بافت پیش از خطبه های  نماز جمعه این هفته  ۸ اردیبهشت ماه شهرستان بافت گفت: انتخابات در ایران نمایانگر حضور حداکثری مردم است انتخابات جلوه گاه شعور سیاسی و اجتماعی ملت فهیم ایران اسلامی است،انتخابات مصونیت بخش کشور است به فرموده رهبر انقلاب :انتخابات مصداق(ان تنصروالله) است، آری شما خداوند را نصرت کردید و خدای متعال هم شما را نصرت خواهد کرد.این جلوه گاه حقیقی یک الگوی جهانی است،نمایانگر بینش دینی است و برهم زننده نقشه های دشمنان انقلاب است.

وی اذعان کرد:حضور پرشور مردم احساس تکلیف جهادی است، نامزدهای محترم انتخابات بدانند رعایت اخلاق مهمترین اصل است و پایبندی به قانون‏ را سرلوحه امور انتخاباتی خود بدانند.

رجایی توضیح داد: امروز شاهد گره‏هایی در اقتصاد کشور هستیم ،تولید داخلی وضعیت آشفته ایی دارد و هر روز خبر از تعطیلی یک کارخانه به گوش می رسد جوانان تحصیل کرده بی برنامگی را حس می کنند نامزدهای انتخابات باید بدانند مسئولیت بسیار سنگینی دارند ،زیرا که برای حل مسائل می بایست جهادی فکر و جهادی عمل کنند زیرا که اگر می خواهند اشتغال را بهبود ببخشند باید مثل اتاق جنگ در دوران جنگ کار کنند.

نماینده بسیج دانشجویی شهرستان بافت افزود:همانطور که دشمن می خواهد از جنبه اقتصادی به ما ضربه بزند ،برای مقابله با تهدیدات دشمن در این زمینه ،مسئولین کشور باید به فکر تحقق اقتصاد مقاومتی  بر پایه حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای قاچاق به کشور باشند . کسی که از دشمن می ترسد نمی تواند گره گشا باشد و توان طراحی تاکتیک مبارزه ندارد.

وی تشریح کرد:امروز نگاه به ظرفیت های داخلی و باور ظرفیت های داخلی و به میدان آوردن همه داشته ها و باورها گره گشای مشکلات کشور است همانطور که رهبر انقلاب فرمودند:نامزدها به مردم قول دهند برای باز کردن گره ها نگاهشان به درون کشور است نه به بیرون از مرزها.

رجایی توضیح داد:دشمنی استکبار با انقلاب و با ملت این است که اسلام در ایران بارز است با انقلاب اسلامی ایران مخالفت می کنند .استکبار جهانی با برنامه ریزی در جهت ضربه زدن به منافع کشورمان است، یک روز در عرصه جنگ نبرد و یک  روز  با حمله ناجوانمردانه به هواپیمای مسافربری و یک روز  با وضع تحریم های ظالمانه ,دشمن نمی خواهد انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی کشورهای اسلامی و آزادی خواه جهان مشاهده کند چنانچه اگر انقلاب اسلامی به عنوان الگوی جهان مطرح شود تمام منافع سکولاری و لیبرالی آن ها از بین خواهد رفت زیرا که این مکتب حسینی است و این همان هویت انقلابی ماست که دشمن از آن واهمه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن از ناحیه اقتصادی می خواهد ضربه بزند افزود: امروز تقویت اقتصادی نقطه کلیدی و دارای اولویت کشور است بهترین الگوی اقتصادی کشور کار و تلاش جهادی ما ست. کار و تلاشی که با تقویت تولید داخلی کشور همراه باشد تقویت تولید داخلی نیازمند یک فرهنگ جهادی و یک مدیریت جهادی است همانطور که رهبر  معظم انقلاب فرمودند :ما هر جا مدیریت های ضعیف ، بی حال ، نا امید، غیر انقلابی و بی تحرک داشتیم کارها یا متوقف شده یا انحراف پیدا کرده است. مدیران نالایق در جهت ضربه زدن به تولید داخلی و و ضربه زدن به معیشت مردم گام برمیدارند، مدیریتی که انقلابی نباشد فساد پرور است ، مدیریتی که عادت به اشرافیگری دارد هرگز درد و رنج و کمبود های مردم را درک نمیکند یا خواسته های مردم را به سخره میگیرد.امروز دغدغه مردم رکود و بیکاری است در این شرایط نیازمند مدیرانی هستیم که با همت مضاعف و تلاشی خستگی ناپذیر  شب و روز در جهت رفع کمبودها  و محرومیت  ها بکوشند ، عدم توجه به خواست مردم خیانت به آرمانهای انقلاب است مسئولین گمان نکنند مردم کم حافظه اند اگر وعده ای می دهند بر آن وعده صادق باشند کاری نکنند که در حافظه ی تاریخ،  ملت ایران از آن ها به بدی یاد کنند.

رجایی تشریح کرد:خدمت به مردم بالاترین عبادت است ،خدمتی عبادت است که برای مردم باشد نه برای حزب و گروهبندی و طایفه‏ بندی افراد خاصی که به فکر پر کردن جیبشان هستند تا خدمت به مردم. مسئولین باید حافظ بیت المال باشند  مسئول باید خودش و اطرافیانش را دائما در محضر محاسبه حق تعالی ببیند. امام علی (ع)می فرمایند: بخشش نابجای حکمرانان از اموال عمومی مسلمانان ، ستم و خیانت است . مبارزه با فساد مبارزه همه گیر است ،مفسدین اقتصادی نباید حاشیه امن داشته باشند همچنان که امام علی (ع):به برادرش عقیل فرمودند در استفاده از بیت المال هیچ فرقی میان تو و دیگران نیست.
پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی رزمندگان جبهه مقاومت تکبیر.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi