پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:10:51 - یکشنبه 9 آبان 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان مطرح کرد:
مسئولین دلیلی برای جمع آوری موکب دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان ارائه ندادند
معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان مطرح کرد:مسئولین دلیلی برای جمع آوری موکب دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان ارائه ندادند.

مسلم بدوی در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با جمع آوری ایستگاه صلواتی بسیج دانشجویی در دانشگاه باهنر گفت: چند وقتی بود که بسیج دانشجویی ایستگاه صلواتی در دانشگاه برپا کرده بود که بعد از اتمام زمان مجوز بحث تمدید مجوز پیش آمد اما متاسفانه قبل از اینکه در این خصوص اظهارنظری صورت گیرد این موکب جمع آوری گردید.

معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: روز سه شنبه هفته گذشته با تماس گرفتند که حتما همین امروز ایستگاه بایستی جمع آوری گردد اما با وجود اصرار ما دانشگاه دلیلی برای این تصمیمش ارائه نکرد و با تخریب ایستگاه و جمع آوری سازه های آن موکب برچیده شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این موکب دانشجویی اظهار داشت: این ایستگاه صلواتی بسیج دانشجویی که هر روزه محفل دانشجویان و محل استراحت و تجدید قوای آن‌ها بود و علاوه بر پذیرایی نذری که از محل نذورات مردمی صورت می گرفت بحث ستاد اربعین دانشگاه هم پیگیری می شد.

بدوی ادامه داد: طبق ابلاغ وزارت علوم، بسیج دانشجویی به عنوان دبیر اجرایی ستاد اربعین؛ امورات مربوط به پیاده روی اربعین را از طریق این موکب پیگیری می کرد که هم بحث ثبت نام بود برای کسانی که میخواستند از دانشگاه باهنر مشرف شوند و یا بزرگوارانی که به صورت آزاد و با کاروانهای دیگر قصد اعزام داشتند.

معاونت فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان توضیح داد: در موکب دانشجویی که در دانشگاه باهنر کرمان مستقر شده بود کسانی که نیاز به وثیقه داشتند برابر دستوالعملی که در سطح کشور اجرا می شد با تعهد محضری که ما از آنها می گرفتیم بحث وثیقه گذاشتن را در ایران برای رفتن به پیاده روی اربعین مرتفع می کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: معلوم نیست ایستگاه صلواتی که کاری غیر از خدمات رسانی به دانشجویان انجام نمی داد به چه دلیلی جمع آوری شد؟ زیرا مسئولین دانشگاه هم برای انجام این کارشان دلیلی ارائه نداده اند.

گفتنی است خبرنگار “دانشجوآزاد” جهت پیگیری این موضوع با مسئولین دانشگاه شهید باهنر کرمان تماس حاصل کرد اما متاسفانه موفق به برقراری ارتباط و انجام مصاحبه با آنها نشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi