پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:48:50 - پنجشنبه 2 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان عنوان کرد:
مسئولین دانشگاه اجازه ندهند به اسم یک همایش زمینه تطهیر سران فتنه فراهم شود
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان عنوان کرد:مسئولین دانشگاه اجازه ندهند به اسم یک همایش زمینه تطهیر سران فتنه فراهم شود.

محمدحسین رحیمی پور در گفتگو با “دانشجوآزاد” در رابطه با مراسم سخنرانی محمدرضا عارف در دانشگاه آزاد کرمان گفت: این مراسم توسط تشکل انجمن اسلامی تحکیم وحدت برگزارشد و چندین بار اسامی سران فتنه توسط دبیر تشکل و مجری برنامه نامبرده شد؛ این همایش که باحضور مسئولین دانشگاه بود وقتی حرف از سران فتنه شد نه تنها هیچگونه واکنشی نشان نداده بلکه جلسه را هم ترک نکردند.

دبیر شورای تبیین مواضع و مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان افزود: در ۱۶آذرماه هم باتوجه به ممنوع التصویری سران فتنه که از نظر بنده این ها نجس های سیاسی هستند در نشریه این تشکل عکس یکی از نجس های سیاسی منتشر شد، اما بازهم شاهد هیچگونه برخوردی توسط مسئولین دانشگاه پیرامون نشریه نبوده ایم.

وی اظهار داشت: برخی از عناصر تشکلی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان بنا به تجارب گذشته ثابت کرده اند که نامطمئن هستند،  لذا نباید در محیط های دانشگاه به این افراد اجازه فعالیت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی داده شود و همچنین وجود چنین افرادی در فعالیت های انتخاباتی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان یک سم خطرناک و مضر برای دانشجویان دانشگاه و نظام جمهوری اسلامی میباشد؛ این افراد میخواهند با لگد زدن به قانون به کشور لگد بزنند.

رحیمی پور با اشاره به رفتار دوگانه مسئولین دانشگاه در رابطه با تشکلهای دانشجویی توضیح داد: دانشگاه درسال گذشته باز هم شاهد قانون شکنی این تشکل بوده است اما سوالی که برای دانشجویان پیش می آید این است که چرا یک بار دیگر مسئولان دانشگاه به این تشکل اعتماده کرده اند اما از سال گذشته به تشکل های انقلابی اجازه برگزاری حتی یک برنامه سیاسی نداده اند و با بی مهری مسولین دانشگاه مواجه شدند.

دبیر شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد کرمان ادامه داد: چندین بار ما درخواست مجوز برای سخنرانی جریان انقلابی داده ایم اما مسئولین با این دلیل که فضای یکطرفه به هیچ تشکلی نداده ایم برنامه ها را لغو می کنند اما همیشه در دانشگاه آزاد به تشکل هایی که عنصر وابسته به فتنه هستند توجه بیشتری میشود و اجازه سخنرانی به این جریان ها که حامی حزب و جناح خاصی میباشند را میدهند و وقتی گفته میشود که دانشگاه وابسته به حزبی خاص میباشد آنرا تکذیب میکنند.

وی خطاب به مسئولین دانشگاه گفت: لذا ما از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان خواستاریم نسبت خود با فتنه و فتنه گران و تشکل هایی که همسویی با جریان و عناصر وابسته به فتنه دارند را مشخص کنند.

محمدحسین رحیمی پور عنوان کرد: اهالی رسانه و وابسته به جریان فتنه بدانند که هرچه دلشان میخواهد بیایند و بگویند ما در صیانت از انقلاب اسلامی به هیچ وجه اهل مماشات و تعارف نیستیم ، جریان غیر انقلابی بداند که نمیتواند باعناوینی نظیر افراطی ، تندرو و غیره حرکت دلسوزانه جریان انقلابی را در مقابل فتنه و فتنه گران زیر سوال ببرد؛ زیرا مقام معظم رهبری فرمودند: کسانی که بر ارزش ها و اصالت های انقلاب پای میفشارند به افراطی و تندروی متهم میشوند.

دبیر شورای تبیین مواضع دانشگاه آزاد کرمان خاطرنشان کرد: ما از مسئولان واحد کرمان میخواهیم که با برخورد با تشکلی که برای چندمین بار لگد به قانون زد و قانون را رعایت نکرد برخورد کنند و همچنین از مسئولین میخواهیم که نگذارند به اسم یک همایش، زمینه تطهیر فتنه گران و نجس های سیاسی فراهم شود زیرا تازمانیکه این نجس های سیاسی توبه نکردند و از پیشگاه رهبری و مردم عذر خواهی نکردند ،خط آنان از خط مردم جدا میباشد.

وی ادامه داد: مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان باید در مورد اتفاقاتی که در دانشگاه رخ داده پاسخگو باشند و موضع خود را نسبت به فتنه و فتنه گران و تشکلی که از فتنه گران حمایت کرد مشخص کنند. در صورت عدم برخورد مسئولین با تشکلی که از نجس های سیاسی حمایت کرد این نشان دهنده این است که از نظر آنها فتنه ظلم بزرگ و خط قرمز انقلاب نبوده و منافع حزبی و جناحی آنها اهمیت بیشتری دارد.

رحیمی پور در پایان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که دیروز در دانشگاه فضای امنیتی ایجاد شده و ماشین های نیروی انتظامی در دانشگاه آمده بودند که مسئولین دانشگاه باید نسبت به حضور نیرو انتظامی با لباس رسمی در دانشگاه پاسخگو باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi