پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:37:02 - دوشنبه 14 اسفند 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه فعالین فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:
مسئولینِ در خواب مانده دانشگاه هنگام برگزاری کنسرت کجا هستند؟
فعالین فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کردند: به مسئولان غافل و دانشجویان دغدغه‌مند در مسائل فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان عرض می کنیم که در خواب زمستانه و عمیق مسئولین ذیربط جریانات خزنده ی لیبرالی در دانشگاه در حال رویش اند.

به گزارش “دانشجوآزاد” در پی برگزاری جشن دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی کرمان که هفته گذشته در سالن دانشگاه برگزار شد و بیشتر شبیه برنامه کنسرت بود تا جشن دانشجویی عده از فعالین فرهنگی و دانشجویان انقلابی استان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند:

 

به مسئولان غافل  و دانشجویان دغدغه‌مند در مسائل فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان؛

سلام علیکم

 

(ومن الناس من یشتری لهو الحدیث لیضل عن سبیل الله بغیر علم و یتخذ‌ها هزوا اولئک لهم عذاب مهین))

بعضی از مردم، سخنان باطل و بیهوده می‌خرند تا مردم را از روی جهل و نادانی گمراه سازند و آیات الهی را به استهزاء گیرند، پس برای آن‌ها عذابی خوارکننده است.

دنیایی را متصور شوید که در آن انسان ‌ها از خدا بریده‌‌اند و خود را خدا می‌‌دانند، همه چیز را برای خود می‌‌خواهند، به دنبال ارضای نفس بی‌ خدای خویشند و می‌‌خواهند بهشت را در همین کره زمین ایجاد کنند، همه چیز را به خدمت خود می‌ گیرند تا از این دنیا بهره بیشتر ببرند و نفس غافل خود را هر چه بیشتر ارضا کنند. آری این دنیا وضعیت دنیای فعلی ماست، دنیایی که در آن داشتن زرق و برق ارزش شده است، دنیایی که در آن عریانی و ولنگاری با نام آزادی با ارزش شده‌اند، دنیایی که در آن شهوت‌رانی ارزش شده است، دنیایی که در آن بشر در شمایل انسان است اما مانند حیوان زندگی می‌کند و این زندگی حیوانی نتیجه بریدن از خداست و این سرنوشت محتوم هر جامعه‌ای است که خدا را فراموش کند.

این وضعیت سیاه و ظلمانی دنیا را احاطه کرده بود تا اینکه عصر انقلاب اسلامی مردم ایران رسید، انقلابی که نشان می‌داد مردم از این وضعیت سیاه و ظلمانی خسته و درمانده‌اند.

مردمی که کاستی‌ها و نتایج دوری از خدا را چشیده بودند با انقلاب اسلامی دست به توبه‌ای عظیم زدند، توبه‌ای که مقبول حضرت حق واقع شد، توبه‌ای که مانند چشمه‌ای بود که در میان لجن‌زار دنیای مدرن و بی‌خدا در قالب انقلاب اسلامی در کنار وجود والامقام ولایت و رهبری جلوه کرد.

چشمه انقلاب اسلامی، جوشان و روان چنان تطهیرکننده‌ ی الهی، دنیا را درنوردید و این آغاز دشمنی‌ها با این انقلاب اسلامی بود دشمنی‌هایی که در چهره‌های مختلف ظهور کرد،‌گاه در چهره جنگی خشن و طاقت‌فرسا درآمد، جنگی که عزیز‌ترین عزیزانمان را فدا کردیم تا این انقلاب را از ما نگیرند، آری این انقلاب به بهای خون هزاران هزار شهید بدست آمده و حفظ شده است.

بعد از آنکه در جنگ سخت در مقابل غیرت شیرمردان ایرانی شکستند دشمنی خود را در چهره دیگری نشان دادند. جنگ جدید جنگی فرهنگی است، جنگی که غیرت و حیای ما را نشانه رفته است. جنگی که در آن دشمن تلاش دارد با به غفلت کشاندن انسان از اصل و فطرت خویش او را مسخ کند تا در سایه آن غیرت و حیا را از ما بگیرد تا ما هم هم‌رنگ دنیای ملحد و بی‌خدای غرب شویم. آری دشمن می‌خواهد با بی‌غیرت و بی‌حیا کردن، ما را به رنگ خویش که رنگ سیاهی و ظلمت است، درآورد.

از مهم‌ترین ابزارهای دنیای ملحد غرب که با آن به جنگ این انقلاب آمده‌اند، رفتار‌ها و انگاره‌هایی که نام آن را هنر گذاشته‌اند. رفتارهایی که‌گاه در قالب فیلم و سینما و تئا‌تر،‌گاه در قالب نقاشی و‌گاه در قالب موسیقی و کنسرت نمایان می‌شود.

رفتارهایی که با نام هنر و فرهنگ می‌آیند تا با به غفلت کشاندن انسان ایرانی او را نسبت به خواسته‌های فطریش غافل سازند تا بار دیگر بتوانند با تکیه بر بی‌خاصیتی غافلان بر گُرده آنان بنشینند و بر آنان حکم برانند تا بار دیگر این جامعه توبه‌کننده از نسیان‌های گذشته را به لجن‌زار غفلت و دنیازدگی برسانند چراکه اینان فقط در سایه بی‌خاصیتی و بی‌غیرتی ماست که می‌توانند ما را تسلیم کنند و بار دیگر سیاهی و ظلمت را بر ما مستولی کنند تا از قِبَل آن خود سودی بدست آوردند.

 

همه این‌ها را گفتیم تا بگوییم دنیا را جنگی عظیم فراگرفته، جنگی که یک‌سوی آن انقلاب اسلامی ایران است که حرف از خدا می‌زند و در سوی دیگرش دنیای مدرن است که حرف از نبود خدا می‌زند و ملحدانه خود را خدا می‌داند.

 

 

سئوال این است که در این جنگ عظیم وظیفه ما به عنوان کسی که نیاکانش غیور‌ترین انسان‌ها بودند، کسی که خود را مسلمان و ایرانی غیرتمند می‌داند چیست؟ ما در کدامین سوی این جبهه‌ایم؟ حق را کمک می‌کنیم یا در حال یاری رساندن به باطلیم؟

 

مسئولان مملکتی و مدیران عرصه فرهنگ که حیاتشان بسته به این انقلاب است، در کدامین سوی این جبهه قرار گرفته‌اند؟ مسلما کسانی که به عنوان مدیران فرهنگی شناخته می‌شوند، لاجرم افسران این جنگ عظیم جهانی هستند، آیا اینان درک می‌کنند چه نقش تاریخی و عظیمی را بر عهده دارند؟ یا صرفا از این مدیریت برای کسب درآمد استفاده می‌کنند؟

مسئولان و دانشجویانی که در این جنگ، دانسته یا ندانسته با تبلیغ و ترویج فرهنگ پَست غرب، تخم غفلت‌زدگی در این جامعه اسلامی هستند، مانند فرمانده جنگی هستند که به سمت خودی نشانه رفته و در حال کشتن یکایک نیروهای خودی هستند.

اخیراً در دانشگاه علوم پزشکی کرمان شاهد آنیم، که در سایه غفلت برخی مسئولان که باید حافظان حریم دین و انقلاب  در جامعه و دانشگاه  باشند، برخی ازروشنفکر نماها و کسانی که با شعار و شعر دنبال انحراف‌اند و از ابزار و اسباب اصلی دنیای غرب برای رفع غیرت و حیا از جامعه ی فهیم دانشگاهی  ما اقدام می‌کنند و ما می‌ بینیم که در این دانشگاه، که مهد تمدن تاریخی و اسلامیست، فرهنگ ضد دینی و مبتذل غرب در حال تبلیغ و ترویج است، تا جامعه را به بی‌غیرتی و بی‌حیایی و در یک کلام بی‌دینی سوق دهند؛ علی الخصوص برگزاری جشن یا کنسرت برای دانشجویان جدید الورود آن هم در سالن های خود دانشگاه!

 

مسئولان دلسوز و زحمتکش آگاه باشند که خانواده ‌های شهدا و ایثارگران، بسیجیان و دلسوختگان نظام، و جمعی از دغدغه مندان انقلاب و دین دانشگاه علوم پزشکی کرمان و علاقه‌ مندان به فرهنگ ناب اسلامی، با درک وجود این جنگ فرهنگی بزرگ، و شناخت آرایش دشمن، بر خود لازم می‌دانیم، ضمن هشدار و محکوم کردن به عوامل اقلیتی که دانسته و چنین اعمال زشتی انجام داده‌اند و ترویج فرهنگ کثیف غرب کرده‌اند و یا مسئولانی که در مقابل این اقدامات سکوت کرده‌اند به جامعه خود ظلم می‌کنند و این ظلم را اگر آگاهانه باشد مصداق ظلم و خیانت به نظام و انقلاب و خون شهیدان می‌دانیم و بر خود فرض می‌دانیم که با شدت با اینگونه سیاست ‌گذاری‌‌های فرهنگی برخورد کنیم؛ بنابراین از مسئولان انتظار می‌رود با درک مسئولیت اصلی خویش پا جای پای شهدا نهند و حافظ انقلاب و آرمان‌های آن باشند و امید است با مدیریت جهادی  در روند برنامه‌های فرهنگی، برای تحقق فرمایشات رهبری و به دنبال شادی‌های ماندگار و لذت‌های واقعی باشیم تا بتوانیم به تمدن نوین اسلامی برسیم.

والعاقبه للمتقین

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi