پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:19:29 - چهارشنبه 13 آذر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم؛
مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان افتتاح شد
مرکز جوار دانشگاهی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح شد.


به گزارش “دانشجو آزاد” دکتر مسعود برومند معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دکتر مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم،صبح امروز با حضور در حسینیه شهدای گمنام دانشگاه شهیدباهنر کرمان عنوان کرد: ما عملاً بستر ایجاد می‌کنیم و استانداردسازی می‌کنیم اما خلاقیت‌های اصلی را دانشگاه‌ها ایجاد می‌کنند.

وی افزود: الزاما آن چیزی که در دانشگاه شهید باهنر رخ می‌دهد با آن چیزی که در دانشگاه‌های دیگر اتفاق می‌ا‌فتد متفاوت است، اما همین موضوع هم در جای خود تجربه ارزشمندی است، لازم است مستندات این موضوع شامل ویژگی‌های دوره و تعداد دانشجویان دوره دیده را برای وزارت ارسال نمایید تا دیگران نیز از این تجربه استفاده کنند.

برومند با بیان اینکه داشتن مهارت امری بدیهی در سراسر دنیا است تصریح کرد: مهارت به انسان اعتماد به نفس می‌دهد افراد می‌توانند با مهارت از دانسته‌های تئوری خود استفاده نمایند، که در نتیجه چیزی را بسازند و یا خلق کند.

وی خاطر نشان کرد: به‌زودی سامانه‌ای را ایجاد خواهیم کرد که دانشجویان باید مهارت‌های خود را وارد نمایند تا از آن مهارت در فضای دانشگاه‌ها استفاده شود.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وضعیت بازار کار را باید دائماً به دانشگاه اطلاع رسانی کرد تا آنها دید مناسبی نسبت به جامعه کاری داشته باشند.

در ادامه معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیأت همراه از آزمایشگاه پژوهشی و تحقیقات کاربردی (مرکزی)، پروژه های صنعتی، دستگاه تمییزکاری لیزری دیدن کردند.

این آزمایشگاه به منظور پاک سازی آلاینده های فرونشسته بر روی سطح المان های الکتریکی، بهبود کارایی عملیات فلوتاسیون با کاهش رس ها و پیریت در مقیاس نیمه صنعتی، گیاه جدید تریتی پایرم، پسته مقاوم به شوری، کارگاه مجازی آموزش و رفع اشکال سامانه محاسبات سریع دانشگاه(HPC) و پژوهشکده فناوری تولیدات گیاهی است.

انتهای پیام/ی



پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi