پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:36:20 - پنجشنبه 13 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حضور وزیر بهداشت؛
مرکز آموزشی و درمانی شهید باهنر کرمان در دومین روز از سفر وزیر بهداشت افتتاح شد
در دومین روز از سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز آموزش و درمانی شهید باهنر کرمان با ۳۵۰ تخت جدید و با زیربنای ۳۰ هزار مترمربع و هزینه کرد ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از خبرگزاری دانشجو،حمیدرضا رشیدی‌نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در مراسم افتتاح ساختمان جدید مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان اظهار کرد: پیشینه بیمارستان شهید باهنر کرمان به حدود ۷۰ سال قبل برمی گردد که نخستین بیمارستان دولتی با عنوان مادر ساخته شد و در سال ۲۸ با ۸۰ تخت شروع به کار کرد.

وی با بیان اینکه به تدریج این مجموعه گسترش یافته و بعد از انقلاب به مجموعه تحت عنوان مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر کرمان به دانشگاه علوم پزشکی کرمان پیوست تصریح کرد: به دلیل قدمت ساختمان و پراکندگی بخش‌های درمانی، سال ۸۸ تصمیم به ساخت مجموعه جدید این بیمارستان گرفته شد که ساختمان جدید با ۳۰ هزار مترمربع زیربنا احداث شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با هزینه اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت این ساختمان بیان کرد: کار احداث ساختمان جدید بیمارستان شهید باهنر با وقفه دو ساله مواجه شد و بعد از آن کار با شیب کند و آرامی انجام می‌شد و تا دو سال قبل ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۳۰ درصد کار در دو سال گذشته انجام شد.

رشیدی نژاد در پایان خطاب به همکارانش افزود: بیمارستان جای مقدس و کار ما تیمی است و باید عزت و کرامت بیمار را حفظ کنیم و مشارکت تک تک افراد را برای مدیریت بیمارستان نیاز داریم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام”علی عارفی” مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: توجه به بهداشت قبل از درمان مورد توجه وزارت بهداشت است که مطابق با دستورات دینی بوده و سلامت را افزایش داده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

وی در ادامه افزود: سرلوحه برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و تمام تلاش بر این است در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و درمانی نگاه به این بیانیه باشد.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تاکید بر اینکه برای پیشبرد این موضوع قطعا مدیریت جهادی و انقلابی نیاز است و مدیریت کنونی دانشگاه به حرکت انقلابی شهره است و می‌توانند در دستیابی به اهداف این بیانیه ایجاد امید کند بیان کرد: مدیریت کلان استان کرمان در کنار رییس دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند برای سلامت استان کرمان امیدبخش باشد.

انتهای پیام/

بر چسب ها:
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi