پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

2:35:38 - دوشنبه 2 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردم بصیر و آگاه کرمان “پهلوان عطا”ها را از “پهلوان پنبه”‌های وابسته به کانون قدرت و ثروت به خوبی تمیز می‌دهند!
جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:مردم کرمان “پهلوان عطا”ها را از “پهلوان پنبه”‌های وابسته به کانون قدرت و ثروت به خوبی تمیز می‌دهند!

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان در پی سوء استفاده عناصر فتنه از همایش تجلیل از خیّر مدرسه‌ساز؛ عطا احمدی، بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسم الله الرحمان رحیم

ﻭَﺇِﺫَﺍ ﻗِﻴﻞَ ﻟَﻬُﻢْ ﻻَ ﺗُﻔْﺴِﺪُﻭﺍْ ﻓِﻲ ﺍﻷَﺭْﺽِ ﻗَﺎﻟُﻮﺍْ ﺇِﻧَّﻤَﺎ ﻧَﺤْﻦُ ﻣُﺼْﻠِﺤُﻮﻥَ
( ۱۱ بقره )

ﺩﺭ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﻓﺘﻨﻪ ﻭ ﺣﺎﻣﯿﺎﻥ ﻣﻐﺮﺽ ﺁﻧﻬﺎ ﻭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭ ﺳﯿﺎﺳﯽ ﺑﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺳﺐ ﺳﯿﺎﺳﺖ ﺯﯾﻦ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺳﻮﯼ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﯾﻮﺭﺵ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ، ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺩﻭﻟﺖ ﺗﺪﺑﯿﺮ ﻭ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﯿﺰ ﮐﻤﺮﺑﻨﺪ ﻫﻤﺖ ﺑﺴﺘﻪ ﻭ ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ سیاست زدگی ﺯﺩﮔﯽ ﻭ ﻣﺘﺸﻨﺞ ﮐﺮﺩﻥ فضای امید و آرامش در جامعه هموار کرده است!

اول آذر ماه سالروز تولد بزرگمردی از دیار کریمان است که مردمان شهر او را ” پهلوان عطا ” می نامند؛ معلم عاشق و فداکاری که تمام سرمایه زندگی خویش را صرف پیشبرد تعلیم و تربیت کرده است و  با صداقت و صفا و صمیمیت در دل مردمان این دیار سال هاست آقایی می کند.

متاسفانه کارناوال منفعت طلبان سو استفاده گر در ادامه پروژه مصادره کردن مفاخر این بار بی رحمانه علم برپایی بزرگ داشتی را بلند کردن تا در ظاهری آراسته منافع و اهداف شیطانی خود را تحقق بخشند
مراسمی که ” پهلوان عطا ” آن را تحریم کرد تا همچنان در مرز ۸۰ سالگی با رفتار عملی اخلاق و اخلاص و صداقت را برای آقایان تدریس کند.

نکته تاسف آور برای مسولین خصوصا جناب استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش بعنوان متولیان اصلی این برنامه دعوت از فتنه‌گران و مجرمان امنیتی سابقه‌داری مثل جناب حسین خان مرعشی بود، مردم بصیر و آگاه کرمان ” پهلوان عطا “ها را از ” پهلوان پنبه “‌های وابسته به کانون قدرت و ثروت به خوبی تمییز می‌دهند!

نکته تامل برانگیز دیگر قرایت پیام آقای خاتمی بود!

باید پرسید عناصر باغی انقلاب در مختصات حکومت جمهوری اسلامی چه جایگاهی دارند و پیام صادر می کنند؟ آیا مدعیان مدنیت تا آن میزان حقیر شده اند که از قِبل نام پهلوانان مردمی نام مرده خویش را زنده کنند؟!

هرچه بوده و هست کاملا متوجه متولیان برگزاری مراسم است.

اما اینجانبان بعنوان دانشجو معلمان از لکه دار شدن ساحت مقدس تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان با حضور عناصر فعال فتنه که به فرموده مقام معظم رهبری ۲۲ گناه نابخشودنی را مرتکب شدند ؛ ابراز انزجار و برایت می نماییم و خواهشمندیم حضرات برای تطهیر دوستان خارج شده از دایره ی نظام شان من بعد جایی بغیر از محیط دانشگاه فرهنگیان را در نظر بگیر تا ساحت مقدس تعلیم و تربیت مزین به اخلاق ” عطا احمدی ” ها بماند و بازیچه دسته ها و گروه ها قرار نگیرد.

جمعی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi