پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:24:47 - دوشنبه 21 فروردین 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مردمانی که فراموش شدند
محرومیت زدایی باید به اولویت اول دولت تبدیل شود زیرا وجود خانه های کپری در حاشیه اطراف ۵ کیلومتری جیرفت خود به یک ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی بزرگ مبدل شده است.

به گزارش “دانشجوآزاد” کیوان محمودی در حاشیه بازدید از حواشی شهر جیرفت گفت : محرومیت زدایی باید به اولویت اول دولت تبدیل شود زیرا وجود خانه های کپری در حاشیه اطراف ۵ کیلومتری جیرفت خود به یک ناهنجاری اجتماعی و فرهنگی بزرگ مبدل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت افزود: حاشیه نشینی معضل و آسیب اجتماعی است و باید با توجه بیشتر این مشکل را با همفکری وهماهنگی های لازم از میان برد.

کیوان محمودی مسئول بسیج دانشجویی جیرفت در حاشیه بازدید از حاشیه شهر جیرفت اظهار داشت: برماست که برای این محرومین و این در راه ماندگان کاری کنیم. این ولی نعمتان انقلاب اگر امروز در محرومیت به سر میبرند دلیلش کم کاری نهاد های مرتبط و سرمایه انباشتن افراد مسئولی است که انقلاب و وظیفه انقلابی شان را مدت هاست فراموش کرده اند. وظیفه اسلامی،انسانی و اخلاقی همه ماست که اگر شایسته نام انسان هستیم، گامی برای بهبود شرایط این عزیزان برداریم.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت افزود : عکس گرفتن برخی از مسئولین با محرومین، کاری را پیش نمیبرد باید آستین همت بالا زد و دستشان را گرفت.

محمودی عنوان کرد:  کاری که با سابقه چندین ساله و به دور از هیاهوی سیاسی توسط گروه های جهادی و مجموعه های مردم نهاد در کشور در جریان بوده و ملت ایران سابقه اقدامات موثر و گسترده ای را در این باره در کارنامه خود دارند.

کیوان محمودی گفت : ما قیام کردیم که تبعیض نباشد و مردم با کرامت و شرافت زندگی کنند لذا بسیج دانشجویی و جوانان انقلابی جیرفت نمی توانند اینجور مسائل را تحمل کنند؛ یک بخش وظیفه ما این است که از مسئولان مطالبه گری کنیم و آنها پاسخگو باشند چون مسئول تازمانی که مسئولیتی دارد باید پاسخ دهد.

وی ادامه داد: ما به سهم خود و به بضاعت دانشجویی برای حل مسئله باید ورود پیدا کنیم به همین روی جهادگران بلافاصله منطقه را بازدید و در گام اول تیم های جهادی پزشکی بسیج دانشجویی وارد عمل شدند.

مسئول بسیج دانشجویی جیرفت با بیان اینکه یک سال است بحث رویکرد اردوهای جهادی جدی تر دنبال می شود، عنوان کرد: درواقع محرومیت زدایی، اشتغال آفرینی در مناطق محروم در دستور کار جدی ما قرار دارد که با کمک خود مردمان این مناطق بتوانیم یک فضای بهتر اقتصادی را رقم زده و معیشت آنها تامین می شود، لذا گروههای جهادی بسیج دانشجویی در این یک سال اخیر با جدیت بیشتری به این مناطق می روند و تنها به سرزدن اکتفا نکرده و به حل مسئله می اندیشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi