پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:28:08 - شنبه 31 تیر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مرحوم حبیب الله کاسه سازاحیاگر عقلانیت ارزشی بود
رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس به مناسبت درگذشت مرحوم حبیب الله کاسه ساز هنرمند وکارگردان فقید کشورمان پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” رئیس کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس به مناسبت درگذشت مرحوم حبیب الله کاسه ساز هنرمند وکارگردان فقید کشور پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
عرصه ی هنر ایران اسلامی بار دیگر فرزندی خلف وشایسته را ازدست داد.
فقدان حزن انگیز مردی که تحمل و صبرو مقاومت ،مرام و عهد استوار او باحق تعالی بود.

مردی که البته بادستان پر، و انبان مالامال از توشه ی آخرت به دیدار معبود نائل گردید.

به واقع بزرگترین سرمایه ی مرحوم کاسه ساز ،علاوه برهنر وقابلیت های مرتبط باآن، احیاء وپاسداشت عقلانیت وتدبر در گستره ی بی انتهای ارزش مداری بود، که می رفت تا از یادها و احساسات مان به فراموشی رود.

امروز اگرچه هنرمندان عزیز کشورمان بالاتفاق از بهترین و متعهدترین هنرمندان جهان به شمارمی روند، اما تجلی هنر اخلاق مدار وارزشی درآثار واندیشه های آنان بروز وظهوری دوچندان درمقایسه باتمام دنیا داشته است.
وآن مرحوم نیز نمونه ای ارزشمند و درخشان از هنرمندانی به شمارمی رود،که عمرکوتاه اماپربارخویش راصرف حیات بخشیدن به عقلانیت و ارزش هانمود.
وبدین لحاظ است که می توان گفت: مرحوم حبیب الله کاسه ساز احیاگر عقلانیت ارزشی بود.

این الگوی بی بدیل هنر وتعهد را اندوهگینانه و باحسرت بسیار از فرصت اندکی که برای بهره مندی از وجود ذی قیمتش نصیبمان شده بود، به خدایش می سپاریم؛ وضمن عرض تسلیت ؛ برای او آرامش وقرب ابدی ، و برای خانواده ی ارجمند و دوستدارانش ،به ویژه هنرمندان عزیز کشورمان صبر واجر مسئلت می نماییم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi