پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:13:40 - چهارشنبه 5 مهر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان چهارم مهرماه با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در تالار شفا مرکز آموزشی درمانی شفا برگزار شد.

به گزارش “دانشجوآزاد” مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان چهارم مهرماه با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت در تالار شفا مرکز آموزشی درمانی شفا برگزار شد.

 در این مراسم دکتر حریرچی ابلاغ سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی کرمان را از سوی وزیر بهداشت به دکتر حمید رضا رشیدی نژاد اعطا کرد و با اهدای لوح سپاس از سوی وزیر بهداشت از خدمات چهارساله دکتر علی اکبر حق دوست رئیس سابق این دانشگاه قدردانی کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این مراسم با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع)، گفت: اگر رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس توانستند هشت سال در برابر دشمن مقاومت کنند و حیثیت ایرانی ها  را پاس بدارند و از حد و مرز ایران دفاع کنند مدیون آن آموزه هایی است که از مکتب امام حسین(ع) آموخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی عارفی  در ادامه گفت: زحمات بسیار طاقت فرسا و مفید دکتر حق دوست بر کسی پوشیده نیست و ایشان در زمان ریاست خود تحولات بزرگی در دانشگاه ایجاد کرد.

وی ادامه داد: در چهار سال گذشته تحولات بزرگی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان ایجاد شد و اخلاق دکتر حق دوست در دانشگاه نهادینه شد و اکنون از دانشگاه های فعال و تیپ یک هستیم .
وی افزود: کرمان به لحاظ جغرافیایی در نقطه ای است که به واسطه محرومیت ها، شاهد سرریز بیمار از استانها و شهرستانهای همجوار است و آنها را پذیرش می کند
 .
وی اضافه کرد: دکتر رشیدی نژاد از بهترین اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بوده و بهترین گزینه است که در این برهه از زمان برای اتحاد اجزای علوم پزشکی و پیشبرد اهداف پیش بینی شده است
 .

 وی بیان کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در کنار سرپرست دانشگاه خواهد بود و ما از مقام معظم رهبری یاد گرفته ایم که دولت را یاری کنیم. شاید در بخش هایی نقدهایی داشته باشیم و این نقد نباید باعث شود که روند بهداشت و درمان در استان مشکل پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان نیز در این مراسم گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمان در دوره مدیریت دکتر حق دوست در حوزه های مختلف و ارتقای شاخص ها توفیقات بسیاری داشته است.

 “محمد جواد فدایی” با اشاره به اینکه دکتر حق دست از نظر مدیریتی دارای ویژگی های خاصی است، گفت: شجاعت، جسارت و ریسک پذیری یکی از ویژگی های مدیریتی ایشان است .

 وی ادامه داد:مدیریت محتاطانه و محافظه کارانه بدون ریسک پذیری به معنای عدم دلسوزی برای مردم است و ما نیاز به شهامت داریم.

وی داشتن سرعت عمل و تعامل خوب با سایر دستگاه ها را از دیگر ویژگی ها خوب مدیریتی دکتر حق دوست عنوان کرد.

 وی همچنین حضور دکتر رشیدی نژاد در سکانداری دانشگاه علوم پزشکی کرمان را نیز مفید و سازنده دانست.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi