پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

18:07:25 - چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مراسم تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان افضلی پور
مسئولان بسیج دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، جامعه پزشکی و صداوسیما از زحمات و فداکاری های کادر پزشکی و درمان بیمارستان افضلی پور در ایام سخت مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردنند.

به گزارش “دانشجو آزاد” عصر امروز مراسم تجلیل از مدافعان سلامت با حضور مسئولان بسیج دانشجویی، دانش آموزی، طلاب، جامعه پزشکی و صداوسیما در بیمارستان افضلی پور کرمان برگزار شد.

رضا اسماعیل کاخ مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه پرستاری نوعی عشق ورزیدن به هم نوعان است ابراز کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور پرستاران و کادر پزشکی با تمام توان و خود و با وجود همه ی کمبود ها و تحریم ها با عشق به بیماران خدمت کردنند و این در حالی است که دیگر کشور های پیشرفته توان مبارزه با این ویروس را نداشتند.


مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان عنوان کرد: کادر درمان با ایثار و فداکاری تمام سختی ها، دوری از خانواده را تحمل می کنند و جان خود را به خاطر نجات جان مردم به خطر می اندازنند و این فداکاری و دفاع از سلامت مردم همانند دفاع از حرم اهل بیت است.


در ادامه مراسم حجت الاسلام محسن سنجری ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی کادر درمان بیان کرد: زحمات کادر پزشکی کشور جبران ناپذیر است و همه ی مردم قدر دان مدافعان سلامت هستند و امیدوار هستیم با رعایت کردن نکات بهداشتی زنجیره ی انتقال این ویروس ملموس قطع شود.

در پایان مراسم از ۳۳ نفر از اعضای کادر پزشکی و درمان بیمارستان افضلی پور قدر دانی به عمل آمد.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi