پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:48:12 - سه شنبه 17 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
محبوس کردن دانشجویان بسیجی واحد علوم تحقیقات در دفتر بسیج
مسئولین دانشگاه علوم و تحقیقات برای جلوگیری از برگزاری برنامه ای با عنوان «مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد» دانشجویان بسیجی را محبوس کردند.

به  گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر:مصطفی ابراهیمی با اشاره به برنامه امروز بسیج دانشجویی که قرار بود با حضور علیرضا زاکانی با عنوان مافیای قدرت و ثروت در دانشگاه آزاد در واحد علوم تحقیقات برگزار شود، گفت: مسئولان فضای امنیتی شدیدی در این واحد دانشگاهی حاکم کردند و مسئولان حراست به اعضای بسیج دانشجویی اجازه ورود به دانشگاه و دانشکده علوم انسانی این واحد را نمی‌دهند.

وی افزود: اکنون به دستور مسئولین دانشگاه دانشجویان بسیجی در دفتر خود در دانشگاه محبوس شده اند و اجازه ورود و خروج ندارند.

مسئول بسیج دانشجویی واحد علوم تحقیقات بیان داشت: دانشجویان قرار بود در برنامه امروز از مافیای قدرت و ثروت انتقاد کنند که با واکنش گاز انبری ریاست این واحد دانشگاهی روبرو شدند.

ابراهیمی تصریح کرد: این گونه رفتارها شائبه وجود مافیای قدرت و ثروت را در این دانشگاه دوچندان می‌کند و این گونه رفتارها که به قداره کشی می ماند زیبنده ریاست یک واحد آموزشی نیست.

وی با بیان اینکه دانشجویان بسیجی رسالت خود را در هر شرایطی انجام می‌دهند و در راه دفاع و حفظ آرمان‌های امام و انقلاب حاضر به هرکاری هستند، اضافه کرد: خط قرمز این دانشجویان توهین به بسیج، بسیجیان و تفکر بسیجی است.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi