پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:52:38 - یکشنبه 7 آبان 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد:
ما نیازمند متخصص های جنگ ارزی در نسل های آینده هستیم
حسن عباسی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: ما متاسفانه متخصص جنگ ارزی نداریم،و نیازمند متخصص های ارزی در نسل های آینده هستیم .

به گزارش “دانشجوآزاد“حسن عباسی در سخنرانی خود در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان با موضوع “اقتصاد دولت ایران و آمریکا” گفت: چاپ پول بدون پشتوانه، دولت ها را روی پا نگه می دارد اما اقتصاد ملت و مردم را نابود میکند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: امروز هرچه دولت ها تلاش می کنند تاثیر آن در زندگی مردم کمتر دیده می شود؛ راه حل همان است که رهبر انقلاب سال گذشته فرمودند که “مسئولین اقتصاد کشور را از جادوی مالی و پولی دشمن خلاص کنند و آقایی دلار را بشکنند”.

وی اذعان کرد:اگر می خواهید ارزش دلار را بشکنید،لازمه آن داشتن یک پول قوی و قدرتمند است که توانایی مقابله داشته باشد ما متاسفانه متخصص جنگ ارزی نداریم،و نیازمند متخصص های ارزی در نسل های  آینده هستیم .

photo_2017-10-28_16-01-22.jpg

photo_2017-10-28_16-01-29.jpg
وی اظهار داشت: کسینجر سال ها پیش گفت که هر کس پول را کنترل کند دنیا را کنترل می کند؛  در جنگ ارزی در سال ۱۳۹۰ آمریکا در یک روز و نیم ارزش ریال ایران را نابود کرد.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: در آیین یهود ربا در بین پیروان یهودیت ممنوع است اما ربا دادن به غیر یهود آزاد است. ربا مبنای مشکلات و نارسایی های موجود در اقتصاد دنیاست.

photo_2017-10-28_16-01-33.jpg

photo_2017-10-28_16-01-49.jpg
وی توضیح داد:  فارغ التحصیلان دانشگاه ها که امروز در دولت و مجلس به کارگیری می شوند اول باید فیلم medici را ببینند تا بفهمند اساس  تمدن کنونی چیست؛ متون دانشگاهی ما متعلق به نیم قرن پیش است و با این متون نمی توان توقع داشت که فارغ التحصیلان بفهمند چرا فقط در سال گذشته ۶۱ بار مراجع تقلید درباره ربوی بودن نظام بانکی ما هشدار داده اند.

عباسی بیان داشت: بشر مسخ هیبت و عظمت ساخته های دست غرب، توجه خود را از مسائل مهمی همچون قانون ازدواج همجنسگرا از دست می دهند زیرا بشر امروزی مسخ ساخته های غرب همچون کارخانه های اتومبیل سازی و الکترونیکی شده اند.

photo_2017-10-28_16-01-58.jpg

photo_2017-10-28_16-02-05.jpg

عباسی اذعان کرد: مقصر اول وضع فعلی (اعتراض مردم به موسسه کاسپین و این قسم موارد) حوزه علمیه و دانشگاه هستند.

وی توضیح داد: مشکل اصلی کم تحرکی دانشجو و در کل دانشگاه است؛ مقصر اول در نابسامانی های کشور حوزه علمیه و دانشگاه هستند، چرا که رباخواری و رشوه گیری تئوریزه شده است و تبدیل به کتاب اقتصاد در دانشگاه ها شده است.

عباسی گفت: بر پایه‌ی علم دانشمندان غربی اگر بخواهیم جلوی ربا را بگیریم نمیتوانیم بازار را مدیریت کنیم. بر مبنای کاپیستالیسم همه چیز کالاست و هرکالایی قیمتی دارد. حتی محبت! که این در مقابل تفکر دینی قرار دارد.

وی در پایان افزود کماندو های آمریکایی حقیرانه عذرخواهی کردند زیرا قیمت داشتند و مبنایشات قیمت بود اما شهید حججی ها عزتمندانه لبیک گفتند زیرا بها داشتند.

photo_2017-10-28_16-02-09.jpg

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi