پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

17:20:37 - چهارشنبه 11 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه شهید باهنر کرمان:
ماشین جنگی رژیم صهیونیستی باید متوقف شود
مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی ترور سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ماشین جنگی رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.

 به گزارش دانشجو آزاد:  متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین]انتظارند و [هرگز عقیده خود را]تبدیل نکردند.

خبر شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان داغ بزرگی بر قلبمان بود که بر روی داغ‌های گذشته نشست؛ اسرائیل غاصب بار دیگر با ترور فرماندهان مقاومت و سید حسن نصرالله نشان داد که دست از جنگ و کشتار برنداشته و روز به روز وحشی‌تر و خونخوار‌تر خواهد شد. 

قطعا به دنبال ترورها، غصب‌ها و کشتار‌های دیگر نه تنها در غزه و لبنان بلکه در سایر کشور‌های منطقه از جمله یمن، سوریه، عراق و بخصوص ایران را دارد؛ لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب «بر همه‌ی مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.»

این تفکر که باید سلاح‌ها را زمین گذاشت و با مذاکره و به طور مسالمت آمیز در منطقه صلح ایجاد کرد خیالی خام است، برای متوقف کردن این ماشین جنگی و ایجاد صلح در منطقه باید به زبان خود آن یعنی موشک و پهپاد و سلاح صحبت کرد. 

باید انتقام ترور شهید هنیه، سفیر ایران در بیروت، سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان، کشتار کودکان و زنان بی دفاع و سایر اقدامات وحشیانه‌ای که این سگ هار در منطقه انجام داده و موجب وحشت و ناامنی مردم شده است با سخت‌ترین روش‌های ممکن گرفته شود که اگر این اقدام انجام نشود، رژیم منحوس با ادامه تجاوز‌های خود به خاک جمهوری اسلامی ایران نیز تجاوز خواهد کرد؛ بنابراین قبل از انجام هر گونه درمان باید به دنبال پیشگیری از وقوع اقدام باشیم.

از تمامی نهاد‌های امنیتی و نیرو‌های مسلح کشور تقاضا داریم تا جنایات اسرائیل را بی‌پاسخ نگذاشته و اقدامات لازم برای متوقف کردن آن را انجام دهند؛ و السلام علی من اتبع الهدی

مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه شهید باهنر کرمان

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi