پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:21:43 - چهارشنبه 8 آذر 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان کرمانی:
قدم اول مبارزه با فساد در اختیار داشتن داده های اقتصادی است
مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد:قدم اول مبارزه با فساد در اختیار داشتن داده های اقتصادی است؛ تا عوامل را نشناسیم نمیتوانیم با بیماری فساد مبارزه کنیم.

به گزارش “دانشجوآزاد” دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان سخنان خود را با محوریت فساد در کشور آغاز کرد؛ وی گفت: دلیل مفاسد داخل کشور متوجه خودمان است نه کشورهای خارجی.

پزشکیان با اشاره به وجود مراکز متعدد مبارزه با فساد اظهار داشت: دلیل ریشه کن نشدن فساد عدم وجود ساز و کار دقیق، عدم اجرای قانون و وجود فساد در خود این مراکز است.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در خصوص مبارزه با فساد مشکل کمبود قانون نداریم، مشکل اینجاست که قوانین اجرا نمیشود.

 

وی در رابطه با راه حلهای مبارزه با فساد توضیح داد: قدم اول مبارزه با فساد در اختیار داشتن داده های اقتصادی است؛ تا عوامل را نشناسیم نمیتوانیم با بیماری فساد مبارزه کنیم و تا داده و اطلاعات درست و کامل در اختیار نداشته باشیم نمیتوانیم تصمیمات درست و منطقی بگیریم.

مسعود پزشکیان ادامه داد: وقتی داده های درست در دست نباشد بهترین مدیران هم در رفع مشکلات ناکام خواهند بود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: قشر آینده ساز دانشجو در گیر و بند هیچ وابستگی نیست و میتواند معقولانه درباره آینده تصمیم گیری کند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi