پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

21:28:32 - پنجشنبه 29 اسفند 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان:
فعالیت قرارگاه مبارزه با کرونا در ایام نوروز ادامه دارد/ تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک در سطح استان کرمان
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان بیان کرد: تعطیلات نوروزی خللی در فعالیت های جهادی ایجاد نمی کند لذا تمام گروه های جهادی که در سال های گذشته در مناطق محروم خدمت رسانی می کردنند امسال تمام توان و تمرکز خود را برای مقابله با ویروس کرونا گذاشته اند.

 ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان در گفتگو با دانشجو آزاد بیان کرد: با توجه به ورود  ویروس کرونا به کشور و تبعاتی که ایجاد کرده است که با همت دانشجویان قرارگاه مبارزه با کرونا در بسیج دانشجویی استان شکل گرفته است و تا حد توان به جامعه خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به اینکه این قرارگاه ابتدا با تولید مواد ضد عفونی کننده کار خود را آغاز کرد ابرازداشت: قرارگاه مبارزه با کرونا با در دست داشتن  دو آزمایشگاه تولید مواد ضد عفونی کننده را آغاز کرده است که در حال حاضر تولید این مواد از ۴۰۰ لیتر به هزار و ۵۰۰ لیتر در روز افزایش پیدا کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان ضدعفونی کردن معابر را از دیگر اقدامات این قرار گاه بیان کرد و افزود:ضد عفونی کردن معابر با همکاری سایر نهاد های مردمی، دهیاری ها، بخش داری ها و شهرداری ها صورت گرفته است که از ابتدا با ۱۲ گروه جهادی آغاز شد و در حال حاضر بیش از ۳۰ گروه در سطح استان در حال فعالیت هستند.

بهروز در خصوص ضرورت تولید ماسک و لباسهای بیمارستانی عنوان کرد:این قرارگاه ابتدا با دو کارگاه تولید ماسک در سطح استان کرمان فعالیت خودرا آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از ۹ کارگاه در سطح استان فعالیت دارند و ظرفیت روزانه بیش از ۱۰ هزار ماسک است.

این مقام مسئول ادامه داد: لباس های بیمارستانی و شیلد های بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تولید می شوند.

وی به چاپ و توزیع بیش از پنج هزار بروشور آموزشی اشاره کرد و گفت:آموزش و تبیین موضوع از طریق بروشور های آموزشی در اماکن پر رفت و آمد مثل فروشگاه ها ی مواد غذایی و همچنین توزیع مواد ضد عفونی کننده در بین ها از دیگر اقدامات این قرار گاه است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمان با بیان اینکه تعطیلات نوروزی خللی در فعالیت های جهادی ایجاد نمی کند افزود: تمام گروه های جهادی که در سال های گذشته در مناطق محروم خدمت رسانی می کردنند امسال تمام توان و تمرکز خود را برای مقابله با ویروس کرونا گذاشته اند.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi