پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

6:04:21 - سه شنبه 19 بهمن 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فعالیت بیش از ۶۰۰نفر از دانشجویان جهادگر بم در مناطق محروم
امسال بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر در قالب ۱۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، تربیتی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم در قالب اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم فعالیت جهادی داشته اند.

به گزارش “دانشجوآزاد”  مسئول بسیج دانشجویی بم در این همایش گفت: بسیج یک مجموعه چند منظوره است که در تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، سازندگی، محرومیت زدایی، امنیتی و دفاعی نقش آفرین است و شکل‌گیری بسیج مستضعفین منشأ خیروبرکت فراوان بوده و با حرکت‌های عظیم جهادی محرومیت‌زدایی‌های بسیاری صورت گرفته است.

غلامرضا سلیمانی اظهار داشت: امسال بیش از ۶۰۰ نفر از دانشجویان جهادگر در قالب ۱۰ گروه جهادی در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، تربیتی، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم در قالب اردوهای جهادی در روستاها و مناطق محروم  فعالیت جهادی داشته اند.

وی تصریح کرد: شاخص ترین فعالیت های این  گروه ها شامل فعالیت های بهداشتی و درمانی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی از قبیل ساخت مساجد و حسینیه،کمک به تعمیر مدارس، دیوارنویسی و زیباسازی روستاها، ساخت سرویس بهداشتی برای نیازمندان، فعالیت های فرهنگی، خدمات آموزشی، آموزش صنایع دستی، آموزش و مشاوره کشاورزی است.

مسئول بسیج دانشجویی بم خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های احکام اسلامی،کلاس روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، برگزاری یادواره شهدای روستا، مراسم شبی در محضر قرآن و مسابقات فرهنگی از دیگر فعالیت‌های این گروه‌های جهادی است.

سلیمانی زمان برگزاری اردوهای جهادی بسیج دانشجویی بم را در سه بازه زمانی عید نوروز، تابستان و زمستان عنوان کرد وگفت: طی این اردوهای جهادی از روحانیون و اساتید حوزه علمیه دعوت شده است و در طول شبانه روز علاوره بر فعالیت های جهادی، کلاس های معرفتی، سبک زندگی اسلامی و تفسیر قرآن برای دانشجویان جهادگر برگزار می شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi