پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:12:44 - چهارشنبه 12 تیر 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله کرمان:
فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها اولویت مهمتری نسبت به حضور در مناطق محروم دارد
مسلمی بیان کرد: مقابله با دشمن در حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد و علم به‌نوعی جهاد محسوب می‌شوند که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است؛ بنابراین باید در همه حوزه‌های مورد تأکید ایشان و مورد نیاز جامعه فعالیت‌های جهادی انجام شود.

به گزارش “دانشجو آزاد“سیاوش مسلمی صبح امروز در جلسه افتتاح طرح جهادگر  گام اول که ویژه دانشجویان بسیجی و جهادگر دانشگاه‌های استان کرمان و شهر یزد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان در حال برگزاری است،عنوان کرد: حرکت جهادی حرکتی علمی با برنامه، مجاهدانه و پرقدرت است و  مقام معظم رهبری  هم حرکت جهادی را عبور کردن از موانع می‌دانند و معتقدند همزمان با حفظ آرمان‌ها، کارهای خودمان را بزرگ جلوه ندهیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان کرمان بیان کرد: برخی مواقع کارهای تبلیغی ما موجب آسیب‌زدن به بخش بزرگی از فعالیت‌های مجموعه می‌شود که این موضوع باید در فعالیت‌های جهادی به‌خوبی مورد بررسی قرار گیرد.

مسلمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که ایشان بارها اعلام کرده‌اند فعالیت‌های جهادی به معنای بی‌قانونی نیست تصریح کرد :برنامه‌ریزی و قانون محوری باید دارای اولویت ویژه‌ای باشندو نیازسنجی در مناطق محروم باید پیش از اعزام گروه‌های جهادی انجام شود تا با بررسی‌های دقیق باعث هدررفت زمان نشود.

وی با اشاره به اینکه  برخی خصوصیات افراد نیازسنج در گروه‌های جهادی است افزود:این افراد باید کلان‌نگر، آینده‌نگر و به دور از هیجانات احساسی باشند و بتوانند بر اساس فرهنگ مناطق محروم فعالیت و تصمیم‌گیری لازم را انجام دهند.

این مقام مسئول مطرح کرد: مسئولان گروه‌های جهادی باید برنامه‌های خاص و متعددی را در راستای فرهنگ‌سازی و افزایش معنویت اعضای این گروه‌ها در نظر بگیرند تا شاهد رشد بیش‌ از پیش معنوی جوانان بسیجی و جهادی باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان با بیان اینکه  مقابله با دشمن در حوزه فرهنگ، سیاست، اقتصاد و علم به‌نوعی جهاد محسوب می‌شوند گفت: این موضوع که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است؛ بنابراین باید در همه حوزه‌های مورد تأکید ایشان و مورد نیاز جامعه فعالیت‌های جهادی انجام شود

مسلمی با تأکید بر این که دانشجویان بسیجی باید در مواجهه با شبیخون فرهنگی دشمنان با جدیت فعالیت کنند، افزود: فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها با توجه به هجمه دشمنان می‌تواند الگوی فعالیت جهادی قلمداد شود و این موضوع اولویت مهم‌تری در برابر حضور در مناطق محروم دارد.

وی اظهار کرد: جوانان بسیجی باید در کارهای خود آینده‌نگر باشند در غیر این‌صورت فعالیت‌های جهادی که در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود، دارای نتایج مطلوبی نخواهد بود.

انتهای پیام/ی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi