پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:20:48 - شنبه 20 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فردا آخرین مهلت استفاده از سهمیه ۵ درصدی داوطلبان کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان واجد شرایط استفاده از سهمیه ۵ درصدی برای آزمون سراسری تا فردا یکشنبه ۲۱ خرداد فرصت دارند علاقه‌مندی خود را برای استفاده از این سهمیه اعلام کنند.

به گزارش “دانشجوآزاد” دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این مطلب اظهار کرد: در اجرای ماده ۹۰ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور مبنی بر ایجاد و اعمال سهمیه پنج درصدی برای جانبازان با جانبازی کمتر از ۲۵ درصد، همسر و فرزندان آنها و همچنین همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت‌نام‌ در آزمون سراسری ۹۶ امکانی فراهم گردیده تا داوطلبان واجد شرایط برای استفاده از این سهمیه بتوانند علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.

لذا این داوطلبان ضرورت دارد تا پایان فردا (یکشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ ) به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و براساس مندرجات اطلاعیه‌ای که به این منظور بر روی سایت این سازمان قرار دارد نسبت به اعلام علاقه‌مندی خود و تکمیل فرم مربوط اقدام کند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است اعمال سهمیه برای این دسته از داوطلبان در آزمون سراسری ۹۶ پس از بررسی و تایید از سوی ارگان‌های ذی‌ربط صورت خواهد گرفت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi