پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:16:35 - چهارشنبه 31 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بیانیه مشترک بسیج دانشجویی وجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج)؛
فتنه‌گرانی که ضربات سیاسی و اقتصادی به کشور وارد کردند چگونه می‌توانند عامل توسعه اقتصادی باشند؟
بسیج دانشجویی وجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) در محکومیت حضور عامل فتنه در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه بیانیه مشترکی صادر کردند

به گزارش “دانشجوآزاد” بسیج دانشجویی وجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) در محکومیت حضور عامل فتنه در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه بیانیه مشترکی صادر کردند؛ متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قَاتِلُوهُمْ حَتَّى لاَ تَکُونَ فِتْنَهٌ وَیَکُونَ الدِّینُ کُلُّهُ لِلّه – آیه ۳۹ سوره مبارکه انفال

و با آنان بجنگید تا فتنه‏اى بر جاى نماند و دین یکسره از آن خدا گردد.

گناه بزرگ فتنه گران در سال ۸۸ قابل اغماض نیست. “مقام معظم رهبری”

متأسفانه در چند سال اخیر و پس از تشکیل دولت یازدهم شاهد آن هستیم که هر از چند گاهی به بهانه های مختلف عوامل فتنه ننگین سال ۸۸ پا به عرصه حضور نهاده و خودنمایی می کنند و افرادی سعی در تطهیر و قبح زدایی از این جریان خیانت کار را دارند. عواملی که سابقه آن ها در مخالفت با نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همگان واضح و مبرهن است. افرادی که در سال ۸۸ در نهایت وقاحت و بی شرمی نظام اسلامی را مورد هجمه قرار دادند و کشور را تا لبه ی پرتگاه پیش بردند و ضربات جبران ناپذیری بر پیکره نظام وارد آوردند.

چند صباحی بیش نبود که جولان اصحاب فتنه، اصحابی که برای رسیدن به منافع خود کشور را تا لبه پرتگاه بردند؛ در دانشگاه ها، به حد نهایت خود رسیده بود که دانشجویان انقلابی با تلاش و فعالیت خود به آنها فهماندند که ملت انقلابی از آنان بیزار هستند و حال در دانشگاهی که مزین به نام حضرت ولی عصر(عج) می باشد و در آغازین روزهای شروع ترم تحصیلی به خود اجازه ورود به دانشگاه را داده اند.

متاسفانه امروز در شهرستان رفسنجان و دانشگاه ولی عصر(عج) در آستانه عید ولایت و به بهانه ی همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش، توسعه شاهد حضور یکی از این افراد هستیم ، آقایان دولتی و مسئول در شهرستان و دانشگاه ولی عصر(عج) باید جواب این پرسش را بدهند که علت حضور افراد معلوم الحال و فتنه گری چون حسین مرعشی ، که به جرم تبلیغ علیه ی نظام مقدس جمهوری اسلامی با رأی قطعی دادگاه در سال ۸۸ محکوم شده است چه می تواند باشد؟

مگر آقایان مسئول، ناجوانمردی ها و تهمت های این افراد فتنه گر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراموش کرده اند؟ مگر این افراد داغ دل های رهبر و ملت از دست این فتنه گران را فراموش کرده اند؟ مگر خروش ملت ایران را در روز ۹ دی و مشت های برائت از فتنه را ندیدند؟

فتنه گرانی که ضربات سیاسی و اقتصادی به کشور وارد کردند چگونه می توانند عامل توسعه اقتصادی باشند؟

سوال ما از آقای مرعشی این است که جناب مرعشی نقش شما در توسعه استان و شهرستان تا چه حدی اثر گذار بوده که خود را لایق حضور در همایش تدبیر تلاش و توسعه دانستید؟ آیا سال ۸۸ هم با همین دغدغه فعالیت داشتید یا اهداف دیگری پشت پرده بوده است؟ هدف تان از حضور در دانشگاه چیست که به خود اجازه ورود به فضای علمی و فرهنگی دانشگاه را داده اید و موجبات نگرانی و ناراحتی دانشجویان انقلابی را فراهم کرده اید؟ امثال شما که در سال ۸۸ آن طور اسباب ضربات سیاسی و اقتصادی به کشور را فراهم آوردید امروزه چگونه می توانید عامل توسعه اقتصادی باشید؟‌ مگر سالیان سال اداره کشور، استان و شهرستان دست شما،‌ شرکا و حامیانتان نبود؟! چه خدمتی از امثال شما به مردم سر زده است به جز بهره مندی سیاسی و اقتصادی شخصیتان.

دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) به هیچ وجه اجازه جولان دادن فتنه گران در دانشگاه را نخواهند داد

ما دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) ضمن محکومیت این اقدام مبنی بر حضور عوامل فتنه و حامیان آنان و بی توجهی مسئولین نسبت به تأکیدات صریح و بی پرده مقام معظم رهبری پیرامون خط قرمز بودن فتنه که در چند وقت اخیر مجدداً‌ بر آن تأکید فرمودند،‌ به مسئولین شهرستانی و دانشگاهی یاد آور می شویم که به تأسی از منویات رهبر عزیز تر از جانمان، فتنه را خط قرمز خود می دانیم و سکوت در قبال آن را برای خود حرام می دانیم و به هیج وجه اجازه ی جولان دادن این فتنه گران در دانشگاه را نخواهیم داد.

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر(عج)

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج)

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi